Zamknij
Nowości - Auto-moto

Przesiądź się z samolotu do nowego Volvo

Witold Sokołowski, 2016-10-31 18:34:16

Kampania reklamowa nowego modelu Volvo S90 nabiera tempa. Jednym z jej elementów są reklamy na kluczowych portach lotniczych w Polsce. Za dobór nośników w przestrzeni lotnisk odpowiada firma Synergic.


Volvo S90 to elegancka limuzyna o pewnej sylwetce. Łączy w sobie dbałość o każdy detal i najwyższy poziom bezpieczeństwa. Wartości jakie chce przekazać marka, idealnie wpasowują się w charakter portów lotniczych i oczekiwania pasażerów, ceniących sobie komfort oraz jakość. Mając to na uwadze, kampania promująca nowy model realizowana jest również w formie backlightów, usytuowanych na lotniskach w Modlinie, Wrocławiu, Poznaniu i Katowicach.


Porty lotnicze to przestrzeń wyjątkowa. Podróżom towarzyszą silne emocje, do tego dochodzi czas oczekiwania w konkretnym miejscu i zupełnie inny rodzaj skupienia uwagi. To pozwala budować przewagę kampanii realizowanych waśnie w tych przestrzeniach. Także specyfika osób podróżujących samolotami definiuje rodzaj produktów czy też usług, jakie mają szansę znaleźć w tej grupie potencjalnych nabywców. Mowa tu głównie o dobrach luksusowych, do których zaliczamy waśnie samochody – komentuje Piotr Gajek, Prezes Synergic.


Działania dla Volvo S90 to nie pierwsza tego typu kampania realizowania przez Synergic w przestrzeni lotniskowej. Dzięki współpracy z wszystkimi kluczowymi lotniskami firma może w łatwy sposób dobierać formy reklamy, pozwalające najefektywniej zaprezentować dany model samochodu – począwszy od tradycyjnych nośników przez bezpośrednią ekspozycję samochodu, na niekonwencjonalnym wykorzystaniu przestrzeni skończywszy.

Oceń artykuł:

Dotychczasowe komentarze
0
komentarzy
Dodaj komentarz jako pierwszy.
Twój komentarzAby skomentować ten artykuł musisz być członkiem społeczności Epr.pl. Zarejestruj się lub zaloguj się tutaj, a następnie wróć do tego artykułu.


Cukiernia Sowa nowym klientem Mint Media

Cukiernia Sowa nowym klientem Mint Media

Od stycznia bieżącego roku agencja interaktywna Mint Media kompleksowo obsługuje profil marki na Facebooku. 

Jestem lekko… no właśnie jaka? Rusza wyjątkowa akcja marki Żywiec Zdrój

Kobiecy nastrój bywa zmienny a natura przewrotna. Raz jesteśmy pełne energii do działania, a już za ...

Wywiad w mediach – szansa na darmową promocję czy realna groźba kryzysu?

Kryptoreklama, stres, niewłaściwa dykcja czy mimika, zbyt długie wypowiedzi i nie na temat, błędy merytoryczne – ...