Zamknij
Nowości - Auto-moto

Przesiądź się z samolotu do nowego Volvo

Witold Sokołowski, 2016-10-31 18:34:16

Kampania reklamowa nowego modelu Volvo S90 nabiera tempa. Jednym z jej elementów są reklamy na kluczowych portach lotniczych w Polsce. Za dobór nośników w przestrzeni lotnisk odpowiada firma Synergic.


Volvo S90 to elegancka limuzyna o pewnej sylwetce. Łączy w sobie dbałość o każdy detal i najwyższy poziom bezpieczeństwa. Wartości jakie chce przekazać marka, idealnie wpasowują się w charakter portów lotniczych i oczekiwania pasażerów, ceniących sobie komfort oraz jakość. Mając to na uwadze, kampania promująca nowy model realizowana jest również w formie backlightów, usytuowanych na lotniskach w Modlinie, Wrocławiu, Poznaniu i Katowicach.


Porty lotnicze to przestrzeń wyjątkowa. Podróżom towarzyszą silne emocje, do tego dochodzi czas oczekiwania w konkretnym miejscu i zupełnie inny rodzaj skupienia uwagi. To pozwala budować przewagę kampanii realizowanych waśnie w tych przestrzeniach. Także specyfika osób podróżujących samolotami definiuje rodzaj produktów czy też usług, jakie mają szansę znaleźć w tej grupie potencjalnych nabywców. Mowa tu głównie o dobrach luksusowych, do których zaliczamy waśnie samochody – komentuje Piotr Gajek, Prezes Synergic.


Działania dla Volvo S90 to nie pierwsza tego typu kampania realizowania przez Synergic w przestrzeni lotniskowej. Dzięki współpracy z wszystkimi kluczowymi lotniskami firma może w łatwy sposób dobierać formy reklamy, pozwalające najefektywniej zaprezentować dany model samochodu – począwszy od tradycyjnych nośników przez bezpośrednią ekspozycję samochodu, na niekonwencjonalnym wykorzystaniu przestrzeni skończywszy.

Oceń artykuł:

Dotychczasowe komentarze
0
komentarzy
Dodaj komentarz jako pierwszy.
Twój komentarzAby skomentować ten artykuł musisz być członkiem społeczności Epr.pl. Zarejestruj się lub zaloguj się tutaj, a następnie wróć do tego artykułu.


Wellman i Bujakiewicz jak Kalisz z Palikotem

Wellman i Bujakiewicz jak Kalisz z Palikotem

Właściciel marki Škoda Auto, Volkswagen Group Polska, prowadzi na swojej stronie internetowej kampanię „ŠKODA – Talk ...

Gest, który uczyni cię wiarygodnym

Położenie ręki na sercu może zwiększyć wiarygodność gestykulującego, a nawet wpłynąć na jego późniejsze zachowanie. Naukowcy ...

Festiwal YouTube w Polsce już 18 czerwca

Zbliża się 3. edycja Orange Video Fest by LifeTube – największe spotkanie youtuberów, gamerów i ich fanów ...