Zamknij
Nowości - Auto-moto

Przesiądź się z samolotu do nowego Volvo

Witold Sokołowski, 2016-10-31 18:34:16

Kampania reklamowa nowego modelu Volvo S90 nabiera tempa. Jednym z jej elementów są reklamy na kluczowych portach lotniczych w Polsce. Za dobór nośników w przestrzeni lotnisk odpowiada firma Synergic.


Volvo S90 to elegancka limuzyna o pewnej sylwetce. Łączy w sobie dbałość o każdy detal i najwyższy poziom bezpieczeństwa. Wartości jakie chce przekazać marka, idealnie wpasowują się w charakter portów lotniczych i oczekiwania pasażerów, ceniących sobie komfort oraz jakość. Mając to na uwadze, kampania promująca nowy model realizowana jest również w formie backlightów, usytuowanych na lotniskach w Modlinie, Wrocławiu, Poznaniu i Katowicach.


Porty lotnicze to przestrzeń wyjątkowa. Podróżom towarzyszą silne emocje, do tego dochodzi czas oczekiwania w konkretnym miejscu i zupełnie inny rodzaj skupienia uwagi. To pozwala budować przewagę kampanii realizowanych waśnie w tych przestrzeniach. Także specyfika osób podróżujących samolotami definiuje rodzaj produktów czy też usług, jakie mają szansę znaleźć w tej grupie potencjalnych nabywców. Mowa tu głównie o dobrach luksusowych, do których zaliczamy waśnie samochody – komentuje Piotr Gajek, Prezes Synergic.


Działania dla Volvo S90 to nie pierwsza tego typu kampania realizowania przez Synergic w przestrzeni lotniskowej. Dzięki współpracy z wszystkimi kluczowymi lotniskami firma może w łatwy sposób dobierać formy reklamy, pozwalające najefektywniej zaprezentować dany model samochodu – począwszy od tradycyjnych nośników przez bezpośrednią ekspozycję samochodu, na niekonwencjonalnym wykorzystaniu przestrzeni skończywszy.

Oceń artykuł:

Dotychczasowe komentarze
0
komentarzy
Dodaj komentarz jako pierwszy.
Twój komentarzAby skomentować ten artykuł musisz być członkiem społeczności Epr.pl. Zarejestruj się lub zaloguj się tutaj, a następnie wróć do tego artykułu.


Kolejna odsłona kampanii Radia Złote Przeboje z Marcinem Prokopem

Już w poniedziałek, 6 marca br. rozpocznie się kolejna odsłona kampanii Radia Złote Przeboje pod hasłem ...

Łaciate wraca na ekrany i bilboardy!

Już od marca SM MLEKPOL wraca z dwiema kampaniami reklamowymi łaciatych wyrobów: mleka i serków ...

zanox i Affiliate Window łączą siły. W wyniku rebrandignu powstaje marka Awin

zanox, wiodąca w Europie sieć reklamy efektywnościowej, wraz z firmą partnerską Affiliate Window, z dniem 6 ...

Łukasz Bagiński:

[2017-06-25 21:01:12]

CIEKAWEEE http://hewti.pl

Łukasz Bagiński:

[2017-06-25 20:59:15]

fajne