Zamknij
Nowości - Sport

Polska siatkarka ambasadorką marki adidas

Witold Sokołowski, 2008-08-18 00:00:00

Anna Barańska dołączyła do elitarnego grona sportowców zaangażowanych w promocję marki adidas. Kontrakt pomiędzy reprezentującą Annę Barańską firmą Business Sport Solutions a adidas Poland podpisano 31 lipca 2008 w Warszawie. Po powrocie z Olimpiady siatkarka rozpocznie promocję nowej kolekcji ubrań adidas Women.


Anna Barańska urodziła się 14 maja 1984 w Świdnicy. Przygodę z siatkówką rozpoczęła w 4 klasie szkoły podstawowej.W 1990 roku związała się z drugoligowym zespołem Polonia, w którym odniosła swój pierwszy sukces, zdobywając srebrny medal Mistrzostw Polski juniorek. Lata 2001-2005 przyniosły kolejne zwycięstwa z pierwszoligową „Gwardią” Wrocław. Trenerzy Jacek Grabowski i Rafał Błaszczyk pokazali jej, jak wygląda profesjonalna siatkówka. Pod ich okiem doskonaliła swoje zdolności. Do najważniejszych osiągnięć Ani można zaliczyć zajęcie 1. miejsca w mistrzostwach Polski kadetek. Od 2005 Barańska grała w zespole Winiary Bakalland Kalisz, z którym w sezonie 2006/2007 zdobyła złoty medal Mistrzostw Polski. Do kadry reprezentacji Polski zakwalifikowała się w roku 2006. Dwukrotnie otrzymała nagrodę dla najlepiej serwującej zawodniczki fazy zasadniczej Ligi Mistrzyń, a w 2006 r. zdobyła nagrodę magazynu Super Volley w kategorii odkrycie roku. W tym roku Anna Barańska została powołana na Igrzyska Olimpijskie w Pekinie.


- „Mamy przekonanie, że Anna ma te wszystkie zalety sportowca, które promuje nasza marka i które zawierają się w naszym krótkim haśle „Impossible is nothing” – powiedział Krzysztof Sak, Communication & PR Manager adidas Poland - „Dlatego też wybraliśmy właśnie ją, by stała się naszym ambasadorem marki i wspierała kobiecą linię naszych produktów".


Nowa kolekcja adidas Women jesień/zima 2008 wkrótce pojawi się w sklepach. Skierowana jest do aktywnych i świadomych swojej siły kobiet, które nie boją się podejmować nowych wyzwań. Ubrania charakteryzuje oryginalne wzornictwo i bogactwo nasyconych barw tj.: róż i błękit. Intensywne kolory połączono z szarymi i czarnymi dodatkami, co nadaje kolekcji niepowtarzalny styl.

Oceń artykuł:

Dotychczasowe komentarze
0
komentarzy
Dodaj komentarz jako pierwszy.
Twój komentarzAby skomentować ten artykuł musisz być członkiem społeczności Epr.pl. Zarejestruj się lub zaloguj się tutaj, a następnie wróć do tego artykułu.


W T-Mobile wystarczy zadzwonić raz, by załatwić sprawę – nowa kampania reklamowa T-Mobile dla Firm

T-Mobile startuje z kampanią reklamową skierowaną do przedsiębiorców. Tym razem w roli głównej występuje Bogusław Linda. ...

NO-SPA już na Instagramie i Pintereście!

NO-SPA® dociera do swojej grupy docelowej nie tylko za pośrednictwem tradycyjnych środków przekazu. Z uwagi, iż ...

Superpolisa.pl promuje ubezpieczenia kilkunastu towarzystw

Superpolisa.pl promuje ubezpieczenia kilkunastu towarzystw

Ruszyła kampania reklamowa Superpolisa.pl, platformy sprzedaży ubezpieczeń kilkunastu Towarzystw Ubezpieczeniowych dostępnej w trzech kanałach: internet, call ...