Zamknij
Nowości - Zdrowie

POLFARMEX wprowadza nowy suplement diety

Witold Sokołowski, 2011-07-12 23:47:02

POLFARMEX wprowadza nowy suplement diety

POLFARMEX SA wprowadza do portfolio nowy suplement diety w tabletkach: Shailla Opaliset SUN - nowy sposób na bezpieczne opalanie  W związku z wprowadzeniem produktu na polski rynek apteczny z początkiem lipca br. ruszyła kampania reklamowa Shailla Opaliset SUN.


W jej skład weszły takie działania, jak kampania radiowa obejmująca stacje Radio ZET, Chilli ZET, Trójka Premium, Radio PIN, Classic PIN, RMF Classic, Talk FM, Roxy FM, Radio Złote Przeboje, Radio ESKA, ESKA ROCK, Radio Wawa, Radio VOX, Antyradio, PLANETA FM, Radio PLUS oraz internet: interaktywna strona produktowa o charakterze edukacyjnym, wspomagająca konsumentkę w wiedzy na temat opalania. Działaniom towarzyszy PR: szeroko zakrojone wsparcie medialne.


Główne cele komunikacyjne stojące przed kampanią to: zbudowanie świadomości marki, która tworzy nową kategorię produktową oraz wskazanie na unikatowe cechy i innowacyjność nowej marki w portfolio Polfarmex S.A.

Oceń artykuł:

Dotychczasowe komentarze
0
komentarzy
Dodaj komentarz jako pierwszy.
Twój komentarzAby skomentować ten artykuł musisz być członkiem społeczności Epr.pl. Zarejestruj się lub zaloguj się tutaj, a następnie wróć do tego artykułu.


W T-Mobile wystarczy zadzwonić raz, by załatwić sprawę – nowa kampania reklamowa T-Mobile dla Firm

T-Mobile startuje z kampanią reklamową skierowaną do przedsiębiorców. Tym razem w roli głównej występuje Bogusław Linda. ...

NO-SPA już na Instagramie i Pintereście!

NO-SPA® dociera do swojej grupy docelowej nie tylko za pośrednictwem tradycyjnych środków przekazu. Z uwagi, iż ...

Superpolisa.pl promuje ubezpieczenia kilkunastu towarzystw

Superpolisa.pl promuje ubezpieczenia kilkunastu towarzystw

Ruszyła kampania reklamowa Superpolisa.pl, platformy sprzedaży ubezpieczeń kilkunastu Towarzystw Ubezpieczeniowych dostępnej w trzech kanałach: internet, call ...