Zamknij
Nowości - Kultura i nauka

Plus GSM i TP SA wśród sponsorów "Dlaczego nie!"

Witold Sokołowski, 2007-01-26 10:34:00

Od czasu filmów: „Nigdy w życiu” i „Tylko mnie kochaj” w polskim kinie narodził się nowy gatunek komedii romantycznej, który bije rekordy popularności. Najnowsze dane o sprzedaży biletów podczas premiery wskazują, że komedia romantyczna „Dlaczego nie!” ma szansę stać się niekwestionowanym hitem.

W pierwszy weekend po premierze (19 stycznia) film „Dlaczego nie!” obejrzało aż 246.740 widzów, dla porównania produkcja „Tylko mnie kochaj”, zdobywca nagrody Bursztynowych Lwów za największy sukces frekwencyjny minionego roku, przyciągnęła do kin 214.067 osób. Wyraźnie widać, iż „Dlaczego nie!” pobił rekord poprzednika aż o 15 procent.


Wśród partnerów i firm współpracujących przy produkcji filmu znalazły się takie firmy i marki, jak: Plus GSM, TP S.A., McDonald's, ZIPP, Nokia, Jeep. Patronami medialnymi filmu są TVP2, Radio Zet, Wp.pl, Gala, Tele Tydzień i Glamour.

Premierze filmu towarzyszy również kampania Plus GSM. Bohaterów filmu, dzwonki i tapety z ich wizerunkami można ściągnąć na telefon komórkowy.

„Dlaczego nie!” to komedia romantyczna. Historia współczesnego Kopciuszka opowiada o marzeniach młodej dziewczyny – Małgosi. Dziewczyna z prowincji przyjeżdża na studia do Warszawy. Po ukończeniu ASP trafia do Agencji Reklamowej, gdzie poznaje trzech mężczyzn…. , ale jak to w bajce, wymarzony książę jest tylko jeden. Sprawy sercowe mieszają się z zawodowymi, a młodej dziewczynie nie zawsze łatwo odnaleźć się w nowej rzeczywistości.

Oceń artykuł:

Dotychczasowe komentarze
0
komentarzy
Dodaj komentarz jako pierwszy.
Twój komentarzAby skomentować ten artykuł musisz być członkiem społeczności Epr.pl. Zarejestruj się lub zaloguj się tutaj, a następnie wróć do tego artykułu.


Wellman i Bujakiewicz jak Kalisz z Palikotem

Wellman i Bujakiewicz jak Kalisz z Palikotem

Właściciel marki Škoda Auto, Volkswagen Group Polska, prowadzi na swojej stronie internetowej kampanię „ŠKODA – Talk ...

Gest, który uczyni cię wiarygodnym

Położenie ręki na sercu może zwiększyć wiarygodność gestykulującego, a nawet wpłynąć na jego późniejsze zachowanie. Naukowcy ...

Festiwal YouTube w Polsce już 18 czerwca

Zbliża się 3. edycja Orange Video Fest by LifeTube – największe spotkanie youtuberów, gamerów i ich fanów ...