Zamknij
Social Media - M jak Mobile

M jak Mobile

Facebook Buzz

WWW Review

PKO Bank Polski mobilnym bankiem roku 2016

14Luty2017

Autor: Nowy User, Tagi:

PKO Bank Polski został uhonorowany nagrodą „Złoty Bell" w kategorii mobilny bank roku 2016 za aplikację mobilną IKO. Uzyskał najwięcej głosów internautów.

Jako lider innowacji w sektorze finansowym - PKO Bank Polski - regularnie wprowadza najnowocześniejsze rozwiązania i umacnia swoją pozycję w bankowości mobilnej. Bank systematycznie rozwija swoje produkty i narzędzia cyfrowe.

Serwis elektroniczny iPKO ciągle jest wzbogacany o nowe funkcjonalności i dostępny jest także w wersji mobilnej. Strona internetowa www.pkobp.pl została zaprojektowania w technice RWD (Responsive Web Design) i średnio miesięcznie odwiedza ją 2,8 mln osób. Wszystkie serwisy informacyjne i transakcyjne Grupy Kapitałowej Banku zajmują 20 miejsce w zestawieniu właścicieli witryn internetowych, z których najchętniej korzystają internauci z Polski.

Stale rozwijana jest także autorska aplikacja IKO, na podstawie której powstał system płatności mobilnych BLIK. W grudniu ubiegłego roku zanotowano ponad milion jej aktywacji, co jest wynikiem dotychczas nieosiągalnym na polskim rynku. Liczba unikalnych użytkowników bankowości mobilnej, którzy w czwartym kwartale 2016 roku przynajmniej raz zalogowali się do konta w PKO Banku Polskim z poziomu urządzenia mobilnego, zbliżyła się do rekordowego poziomu 2 milionów.

- Jesteśmy największym mobilnym i internetowym bankiem w Polsce. Nieustanie koncentrujemy się na podnoszeniu ergonomii naszych rozwiązań i zwiększaniu aktywności klientów w kanałach cyfrowych. Po prostu ułatwiamy bankowanie. Nie tylko udostępniamy pożądane produkty i usługi w bankowości mobilnej oraz internetowej, ale też staramy się, by były jak najbardziej przyjazne dla użytkowników - mówi Jakub Grzechnik, dyrektor Centrum Bankowości Mobilnej i Internetowej w PKO Banku Polskim.

Konkurs Mobility Trends organizowany jest przez MIT MEDIA Group Sp. z o.o., wydawcę magazynu mobilnych technologii „Mobility". W tym roku odbyła się jego siódma edycja. Celem konkursu jest nagrodzenie nowoczesnych rozwiązań, które spotkały się z największym zainteresowaniem klientów w danym roku. Zwycięzcy otrzymują statuetkę „Złoty Bell" przyznawaną na cześć Alexandra Grahama Bella - wynalazcy telefonu. 


stały link | blip |

Oceń artykuł:

Dotychczasowe komentarze
0
komentarzy
Dodaj komentarz jako pierwszy.
Twój komentarzAby skomentować ten artykuł musisz być członkiem społeczności Epr.pl. Zarejestruj się lub zaloguj się tutaj, a następnie wróć do tego artykułu.


zanox i Affiliate Window łączą siły. W wyniku rebrandignu powstaje marka Awin

zanox, wiodąca w Europie sieć reklamy efektywnościowej, wraz z firmą partnerską Affiliate Window, z dniem 6 ...

Pozycjonowanie strony to pozycjonowanie marki w umysłach ludzi

Termin pozycjonowanie ma bez wątpienia pozytywny wydźwięk. Kompleksowe pozycjonowanie stron www to nie tylko inwestycja w ...

Koral z reklamą lodów Grand Gold

Wraz z premierą filmu „Ciemniejsza strona Greya” startuje kampania spotu „Grand Gold – Władca zmysłów” PPL ...

,,W wizerunkowym świecie wygrywają ci, którzy nie koniecznie wygrywać powinni.Oprócz tego, że żyjemy w świecie wizerunkowym, żyjemy również w epoce technokratyczno-medialnej. " - Piotr Tymochowicz