Zamknij
Nowości - Kariera

Piotr Małecki wzmocnił HealthWay

Witold Sokołowski, 2006-11-22 22:30:00

Do agencji marketingu medycznego HealthWay (wcześniej Peppermint Medical) dołączył Piotr Małecki. Piotr objął stanowisko Medical Executive Adviser w Dziale Informacji Medycznej i odpowiedzialny jest za merytoryczne przygotowywanie oraz prowadzenie projektów edukacyjnych, badawczych i marketingowych. To już kolejna osoba w agencji HealthWay z wykształceniem medycznym, która swoją merytoryczną wiedzą oraz doświadczeniem wspiera realizację projektów dla Klientów farmaceutycznych agencji.

Piotr Małecki jest absolwentem Akademii Medycznej w Poznaniu i studiów podyplomowych w zakresie zarządzania. Jest również absolwentem studiów MBA w Wyższej Szkole Bankowej w Poznaniu. Po ukończeniu studiów i odbyciu stażu podyplomowego w szpitalu kariera zawodowa Piotra związana była z międzynarodową korporacją farmaceutyczną. W firmie Schering-Plough Central East S.A pracował przez 2 lata jako Przedstawiciel Medyczny w Działe Lecznictwa Otwartego, gdzie był odpowiedzialny za prowadzenie działań promocyjno-medycznych dotyczących leków alergologicznych i dermatologicznych (produkty Rx). Następnie przez ostatnie 5 lat pracował jako Kierownik ds. Programów Medycznych (Medical Affairs Manager), a ostatnio jako Dyrektor Medyczny. W zakresie jego odpowiedzialności było m.in. specjalistyczne doradztwo dotyczące produktów firmy, współpraca w zakresie przygotowywania materiałów promocyjnych, zarządzanie i monitorowanie badań klinicznych oraz nadzór nad bezpieczeństwem stosowania leków firmy.


W agencji Healthway Piotr zajmuje się analizą medyczną, opracowywaniem projektów edukacyjno-badawczych oraz tworzeniem kontentu merytorycznego. Specjalizuje się szczególnie w tematyce związanej z onkologią, alergologią, pulmonologią, dermatologią i szczepionkami. Obecnie Dział Informacji Medycznej liczy 3 osoby, na jego czele stoi Tatiana Osuch – Cierniak.

Oceń artykuł:

Dotychczasowe komentarze
0
komentarzy
Dodaj komentarz jako pierwszy.
Twój komentarzAby skomentować ten artykuł musisz być członkiem społeczności Epr.pl. Zarejestruj się lub zaloguj się tutaj, a następnie wróć do tego artykułu.


W T-Mobile wystarczy zadzwonić raz, by załatwić sprawę – nowa kampania reklamowa T-Mobile dla Firm

T-Mobile startuje z kampanią reklamową skierowaną do przedsiębiorców. Tym razem w roli głównej występuje Bogusław Linda. ...

NO-SPA już na Instagramie i Pintereście!

NO-SPA® dociera do swojej grupy docelowej nie tylko za pośrednictwem tradycyjnych środków przekazu. Z uwagi, iż ...

Superpolisa.pl promuje ubezpieczenia kilkunastu towarzystw

Superpolisa.pl promuje ubezpieczenia kilkunastu towarzystw

Ruszyła kampania reklamowa Superpolisa.pl, platformy sprzedaży ubezpieczeń kilkunastu Towarzystw Ubezpieczeniowych dostępnej w trzech kanałach: internet, call ...