Zamknij
Prosto z rynku - Media relations info

Pierwsze w kraju badanie trendów w komunikacji IR

Witold Sokołowski, 2015-05-07 16:55:01

„Trendy w relacjach inwestorskich” to pierwszy w kraju projekt, który bada jak rozwijać się będzie komunikacja na rynku kapitałowym. Organizatorzy - Stowarzyszenie Emitentów Giełdowych i ITBC Communication, zaprosili do niego ponad 900 spółek notowanych na GPW i NewConnect


Badanie ma na celu wskazanie działań i narzędzi, które będą rozwijać się w przyszłości oraz tych, które powoli odchodzą do lamusa. Raport, który powstanie jako jego podsumowanie, ma w założeniu pomóc planować i prowadzić relacje z inwestorami oraz uniknąć nieskutecznego angażowania sił i środków. Ideą przyświecającą organizatorom jest wsparcie rozwoju komunikacji na rynku kapitałowym oraz podnoszenie jej standardów.


– Chcemy dowiedzieć się, w którym kierunku zmierzają relacje inwestorskie, jakie narzędzia komunikacji są i będą wykorzystywane w przyszłości; w jaki sposób emitenci oceniają przydatność nowoczesnych form kontaktu, takich jak media społecznościowe, streaming wideo, czy aplikacje mobilne – wyjaśnia Sebastian Krawczyk z ITBC Communication. – Co ważne, jest to bodajże pierwsze w kraju badanie, które pozwoli spojrzeć w przyszłość, a nie tylko odnotować sytuację zastaną. Na tej podstawie spróbujemy określić, jaką rolę odgrywają dzisiaj relacje inwestorskie, i jaką będą pełnić w najbliższych latach. Jesteśmy przekonani, że informacje takie będą przydatne dla wszystkich spółek planujących rozwój na rynku kapitałowym – dodaje.


Ankieta obejmuje 16 zagadnień. Każda sekcja kończy się pytaniem otwartym, w którym uczestnicy mogą podzielić się swoim doświadczeniem i opiniami. Organizatorzy w badaniu koncentrują się na tych elementach komunikacji z mediami giełdowymi, analitykami i inwestorami, które nie wynikają tylko z realizacji obowiązków informacyjnych.


– Stowarzyszenie Emitentów Giełdowych regularnie uczestniczy w projektach, które edukują rynek oraz budują świadomość potrzeby skutecznej i rzetelnej komunikacji z rynkiem kapitałowym. To badanie jest ukierunkowane na podnoszenie standardów w relacjach na linii emitent – interesariusz – tłumaczy Mirosław Kachniewski, prezes Stowarzyszenia Emitentów Giełdowych.


Badanie potrwa do końca maja 2015 r. Jego główne tezy zostaną publicznie zaprezentowane w czerwcu. Respondenci, którzy wyrażą taką chęć, będą mogli otrzymać kompletny raport klasyfikujący i analizujący pełne spektrum działań i narzędzi z zakresu relacji inwestorskich.

Oceń artykuł:

Dotychczasowe komentarze
0
komentarzy
Dodaj komentarz jako pierwszy.
Twój komentarzAby skomentować ten artykuł musisz być członkiem społeczności Epr.pl. Zarejestruj się lub zaloguj się tutaj, a następnie wróć do tego artykułu.


zanox i Affiliate Window łączą siły. W wyniku rebrandignu powstaje marka Awin

zanox, wiodąca w Europie sieć reklamy efektywnościowej, wraz z firmą partnerską Affiliate Window, z dniem 6 ...

zanox i Affiliate Window łączą siły. W wyniku rebrandignu powstaje marka Awin

zanox, wiodąca w Europie sieć reklamy efektywnościowej, wraz z firmą partnerską Affiliate Window, z dniem 6 ...

Pozycjonowanie strony to pozycjonowanie marki w umysłach ludzi

Termin pozycjonowanie ma bez wątpienia pozytywny wydźwięk. Kompleksowe pozycjonowanie stron www to nie tylko inwestycja w ...