Zamknij
Nowości - Zdrowie

Pierwsza kampania telewizyjna marki Bioaron C

Witold Sokołowski, 2011-09-15 23:25:41

Pierwsza kampania telewizyjna marki Bioaron C

Aby zapobiegać infekcjom wystarczy odpowiednio wcześnie rozpocząć kurację uodparniającą. Takie rozwiązanie proponuje w swoim telewizyjnym spocie Bioaron C, naturalny syrop wzmacniający odporność dzieci. Właśnie wystartowała pierwsza telewizyjna kampania tego preparatu, wsparta dodatkowymi działaniami komunikacyjnymi.


Kampania Bioaron C skierowana jest przede wszystkim do rodziców dzieci w wieku przedszkolnym i szkolnym, którzy - świadomi zagrożeń wynikających z obniżonej odporności ich pociech - podejmują decyzję o podawaniu naturalnych preparatów zabezpieczających przed infekcjami.


30-sek. spot Bioaronu C utrzymany jest w ciepłej, pastelowej konwencji. Bohater filmu to chłopiec w wieku wczesnoszkolnym, któremu mama podaje syrop Bioaron C. Dzięki temu wspomaga rozwój jego układu odpornościowego, a więc i wspiera go w walce z infekcjami.


Co rzadkie w reklamie leków - spot Bioaronu C bazuje na pozytywnych emocjach, a nie na wzbudzeniu lęku przed przeziębieniem, czy chorobą. Towarzyszy mu radosna muzyka oraz czytelny przekaz – Bioaron C podnosi odporność dzieci, wzmacnia organizm i poprawia apetyt.


Spot reklamowy można obejrzeć w największych stacjach telewizyjnych – publicznych i komercyjnych: m.in. TVP1, TVP2, TVN, TV4, TVN7, Polsat Cafe, TVN Style, TV PULS.Trzymiesięcznej kampanii telewizyjnej towarzyszą również intensywne działania wspierające w prasie, Internecie oraz komunikacja PR.


Nowy Visual oraz film reklamowy przygotowany został przez agencję reklamową Just Health Club (JHC), zakupem mediów zajął się dom mediowy Starcom. Za działania PR odpowiada agencja Open Media.

zobacz film

Oceń artykuł:

Dotychczasowe komentarze
0
komentarzy
Dodaj komentarz jako pierwszy.
Twój komentarzAby skomentować ten artykuł musisz być członkiem społeczności Epr.pl. Zarejestruj się lub zaloguj się tutaj, a następnie wróć do tego artykułu.


W T-Mobile wystarczy zadzwonić raz, by załatwić sprawę – nowa kampania reklamowa T-Mobile dla Firm

T-Mobile startuje z kampanią reklamową skierowaną do przedsiębiorców. Tym razem w roli głównej występuje Bogusław Linda. ...

NO-SPA już na Instagramie i Pintereście!

NO-SPA® dociera do swojej grupy docelowej nie tylko za pośrednictwem tradycyjnych środków przekazu. Z uwagi, iż ...

Superpolisa.pl promuje ubezpieczenia kilkunastu towarzystw

Superpolisa.pl promuje ubezpieczenia kilkunastu towarzystw

Ruszyła kampania reklamowa Superpolisa.pl, platformy sprzedaży ubezpieczeń kilkunastu Towarzystw Ubezpieczeniowych dostępnej w trzech kanałach: internet, call ...