Zamknij
Nowości - Media i marketing

Pierwsza kampania reklamowa w historii ART&BUSINESS

Witold Sokołowski, 2011-02-11 11:47:59

Art& Business najstarszy miesięcznik o sztuce i biznesie obecny na rynku od 1989 roku ma pierwszą kampanię reklamową w telewizji. To przełom w komunikacji marketingowej na rynku prasy poświęconej tematyce szeroko rozumianej sztuki.


Miesięcznik Art&Business zmienił swoje oblicze i przestaje być pismem niszowym. Od października 2010 roku ukazuje się w nowej odsłonie zarówno graficznej, jak i merytorycznej. Ta pierwsza, to przede wszystkim zmieniona czcionka logotypu oraz trójszpaltowy układ tekstów, wprowadzone z myślą uatrakcyjnienia czytelnikom lektury. Z kolei zmiany w merytoryce pisma, odnoszą się przede wszystkim do wprowadzenia unikatowych działów tematycznych m.in.: Art Banking, Wealth Management, Zarządzanie luksusem, Sztuka w kreacji, W ruchu – luksusowe samochody przez pryzmat sztuki, czy Sztuka dobrego życia – kolumna prowadzona przez Jacka Santorskiego.


Spoty reklamowe miesięcznika są kolejnym krokiem komunikowania wzbogaconej wersji pisma. Elegancki, atrakcyjny wizualnie spot, z wyraźnym akcentem biznesowym idealnie nawiązuje do samego tytułu, oddając przy tym ideę łączenia świata sztuki i biznesu.


Celem tej kampanii jest przede wszystkim budowanie świadomości współistnienia świata sztuki i biznesu, ale także docieranie do nowej grupy odbiorców miesięcznika, jaką stanowią mądrzy ludzie. Art& Business określany jest jako polskim mentalny Vogue. Dostarcza czytelnikom, wśród których są managerowie wyższego szczebla, prawnicy, architekci, osoby aspirujące, HNWI, CEO, treści o trendach w modzie, designie, chcąc tym samym zwracać ich uwagę na istotne aspekty współczesnego stylu życia.


Otwierając nowe kanały dystrybucjitakie jak: bezpośrednia wysyłka do klientów bankowości prywatnej , do klientów marek luksusowych samochodów , ekskluzywnych butików, hoteli, ale także klientów kancelarii prawniczych oraz finansowych, magazyn zwiększył na przestrzeni 4 miesięcy nakład z 6000 do 12 000, podnosząc jednocześnie sprzedaż o 100 % w każdym z tych miesięcy. Fakt ten znacząco umocnił jego pozycję lidera opiniotwórczości na rodzimym rynku prasy.


Z uwagi na luksusowy charakter magazynu, coraz więcej firm, instytucji podejmuje decyzję o włączeniu jego prenumeraty do pakietu lojalnościowego dla swoich najlepszych klientów. Jednocześnie coraz więcej prestiżowych marek chce prezentować swoje kreacje na łamach gazety np.: Lexus, Bang&Olufsen, Bentley, Sony, Maciej Zień, czy Ania Kuczyńska.


Spoty można oglądać od 7 do 11 lutego 2011 roku na antenie TVN CNBC oraz TVN Warszawa. W sumie w tym czasie będzie wyemitowanych 55 spotów. Od 1 do 6 marca spoty pojawią się także na antenie TVN STYLE.

zobacz film

Oceń artykuł:

Dotychczasowe komentarze
1
komentarzy
  1. Magdalena Nowacka   2011-07-18 19:07:03

    Art&Business rzeczywiście da się czytać od deski do deski. Cena na poziomie 20 zł też jest przystępna jak na 240 stron na kredowym papierze. Będę szukała go dalej i trzymam kciuki za utrzymanie poziomu

Twój komentarzAby skomentować ten artykuł musisz być członkiem społeczności Epr.pl. Zarejestruj się lub zaloguj się tutaj, a następnie wróć do tego artykułu.


W T-Mobile wystarczy zadzwonić raz, by załatwić sprawę – nowa kampania reklamowa T-Mobile dla Firm

T-Mobile startuje z kampanią reklamową skierowaną do przedsiębiorców. Tym razem w roli głównej występuje Bogusław Linda. ...

NO-SPA już na Instagramie i Pintereście!

NO-SPA® dociera do swojej grupy docelowej nie tylko za pośrednictwem tradycyjnych środków przekazu. Z uwagi, iż ...

Superpolisa.pl promuje ubezpieczenia kilkunastu towarzystw

Superpolisa.pl promuje ubezpieczenia kilkunastu towarzystw

Ruszyła kampania reklamowa Superpolisa.pl, platformy sprzedaży ubezpieczeń kilkunastu Towarzystw Ubezpieczeniowych dostępnej w trzech kanałach: internet, call ...