Zamknij
Nowości - Kultura i nauka

Pierwsza kampania outdoorowa Domu Aukcyjnego Abbey House

Witold Sokołowski, 2011-06-07 16:51:04

4 czerwca ruszyła pierwsza kampania outdoorowa Domu Aukcyjnego Abbey House S.A. Kampania pojawiła się na dwóch nośnikach reklamowych w Krakowie oraz w Warszawie w strategicznych lokalizacjach. Kampania potrwa miesiąc. Spółka planuje już kolejną, ale na dużo większą skalę.


Celem kampanii jest przede wszystkim zakomunikowanie marki Abbey House oraz jej oferty dotyczącej inwestowania w sztukę szerokiemu odbiorcy. Kampania odbywa się pod hasłem: Istnieje piękniejszy świat. Poznaj sztukę inwestycji. Tymi słowami Abbey House zaprasza odbiorców do swojego świata. Świata, który upiększają dzieła sztuki. Na bilboardzie znajduje się obraz zatytułowany „Inspirues” autorstwa Stanisława Młodożeńca, artysty, z którym współpracuje Abbey House S.A..


Uzupełnieniem kampanii outdoorowej jest kampania w Internecie. Na wybranych portalach pojawiają się banery reklamowe spółki.


Abbey House S.A. to innowacyjny dom aukcyjny, który powstał niespełna rok temu. 5 maja spółka debiutowała na alternatywnym parkiecie giełdy NewConnect. Głównym przedmiotem działalności DAAH S.A. jest rozwój idei art bankingu, budowania kolekcji dzieł sztuki oraz promowanie sztuki współczesnej w Polsce i za granicą.

Oceń artykuł:

Dotychczasowe komentarze
1
komentarzy
  1. Magdalena Nowacka   2011-07-18 18:59:12

    To ciekawy pomysł. Może inne marki również zaczną wykorzystywać reprodukcja znanych dzieł tak jak Abbey House. Idealnie pasują np. do kampanii Reserved "Beautiful stories"

Twój komentarzAby skomentować ten artykuł musisz być członkiem społeczności Epr.pl. Zarejestruj się lub zaloguj się tutaj, a następnie wróć do tego artykułu.


„Wejdź do gry” z Heinekenem i Jose Mourinho

Codzienne losowania, innowacyjne nagrody i inspirujący Jose Mourinho - 14 lutego, wraz ze startem fazy pucharowej ...

Wellman i Bujakiewicz jak Kalisz z Palikotem

Wellman i Bujakiewicz jak Kalisz z Palikotem

Właściciel marki Škoda Auto, Volkswagen Group Polska, prowadzi na swojej stronie internetowej kampanię „ŠKODA – Talk ...

Gest, który uczyni cię wiarygodnym

Położenie ręki na sercu może zwiększyć wiarygodność gestykulującego, a nawet wpłynąć na jego późniejsze zachowanie. Naukowcy ...