Zamknij
Nowości - Zdrowie

Pierwsza kampania LEXUM w kinach

Elżbieta Grapsztunowicz, 2012-05-09 16:41:41

W kinach Cinema City ruszyła pierwsza kinowa kampania LEXUM Europejskie Kliniki Okulistyczne. Widzowie zobaczą 30 sekundowy spot wyświetlany w bloku reklamowym przed wszystkimi filmami z wyjątkiem familijnych. Za kreację spotu odpowiada poznańska agencja Ostecx Creative. Koordynacją kampanii w kinach zajmuje się New Age Media.


Kampania została zaplanowana w trzech flightach: 27.04 Szczecin, Kraków i Poznań, 04.05 Warszawa, 11.05 Wrocław. W każdym z tych miast potrwa przez 4 tygodnie.


Spot informuje widzów o otwarciu nowych placówek w Warszawie i Wrocławiu, zabiegach laserowej korekcji wad wzroku będących alternatywą dla okularów i szkieł kontaktowych oraz o nowoczesnych operacjach oczu oferowanych przez LEXUM Europejskie Kliniki Okulistyczne. Reklama prezentuje również atuty firmy: wieloletnie doświadczenie oraz placówki na terenie całego kraju.

Oceń artykuł:

Dotychczasowe komentarze
0
komentarzy
Dodaj komentarz jako pierwszy.
Twój komentarzAby skomentować ten artykuł musisz być członkiem społeczności Epr.pl. Zarejestruj się lub zaloguj się tutaj, a następnie wróć do tego artykułu.


„Wejdź do gry” z Heinekenem i Jose Mourinho

Codzienne losowania, innowacyjne nagrody i inspirujący Jose Mourinho - 14 lutego, wraz ze startem fazy pucharowej ...

Wellman i Bujakiewicz jak Kalisz z Palikotem

Wellman i Bujakiewicz jak Kalisz z Palikotem

Właściciel marki Škoda Auto, Volkswagen Group Polska, prowadzi na swojej stronie internetowej kampanię „ŠKODA – Talk ...

Gest, który uczyni cię wiarygodnym

Położenie ręki na sercu może zwiększyć wiarygodność gestykulującego, a nawet wpłynąć na jego późniejsze zachowanie. Naukowcy ...