Zamknij
Nowości - AGD

Philips na froncie walki z męskim owłosieniem

Witold Sokołowski, 2011-06-06 17:20:33

Philips Polska rozpoczyna dziś kampanię, której hasłem przewodnim jest „Pełna gotowość na każdym froncie”. Celem jej jest edukacja mężczyzn w zakresie przycinania i golenia zbędnego owłosienia, a także zaprezentowanie dostępnych w portfolio Philips produktów – zestawów do stylizacji męskiego zarostu, trymerów do brody oraz golarek do ciała.


Kampania Philips „Pełna gotowość na każdym froncie” skierowana jest zarówno do tych mężczyzn, którzy golą i przycinają włosy na ciele jak i do tych, którzy dopiero zamierzają to robić. Według badań przeprowadzonych w Polsce na zlecenie firmy, temat groomingu nie jest obcy polskim mężczyznom. 57% panów przyznało, że mniej lub bardziej regularnie goli lub przycina owłosienie w miejscach intymnych, 55% goli natomiast pachy. Aż 40% z nich stylizuje w jakikolwiek sposób zarost na twarzy.


Kampania Philips „Pełna gotowość na każdym froncie” potrwa od czerwca do końca sierpnia. Hasła „Nawiąż kontakt”, „Utrzymaj zainteresowanie” i „Przejdź do sedna” odzwierciedlają trzy męskie strefy, do których nawiazuje kampania.


Działania reklamowe wspierające przekaz prowadzone będą w prasie ogólnopolskiej, internecie, na nośnikach reklamowych w dużych miastach oraz w pasie nadmorskim. Dodatkowo, można je będzie spotkać w miejscach takich, jak siłownie, czy kluby fitness na terenie całej Polski.


W ramach kampanii „Pełna gotowość na każdym froncie” od dziś rusza także wyjątkowa promocja produktów Philips. Każdy, kto kupi objęte promocją produkty do pielęgnacji męskiego ciała i zarostu otrzyma gwarantowaną prenumeratę miesięcznika „Playboy”. Wystarczy przesłać kupon wraz z kopią dowodu zakupu i kodem kreskowym na adres podany na ulotce lub stronie www.philips.com/prenumerata.

Oceń artykuł:

Dotychczasowe komentarze
0
komentarzy
Dodaj komentarz jako pierwszy.
Twój komentarzAby skomentować ten artykuł musisz być członkiem społeczności Epr.pl. Zarejestruj się lub zaloguj się tutaj, a następnie wróć do tego artykułu.


„Wejdź do gry” z Heinekenem i Jose Mourinho

Codzienne losowania, innowacyjne nagrody i inspirujący Jose Mourinho - 14 lutego, wraz ze startem fazy pucharowej ...

Wellman i Bujakiewicz jak Kalisz z Palikotem

Wellman i Bujakiewicz jak Kalisz z Palikotem

Właściciel marki Škoda Auto, Volkswagen Group Polska, prowadzi na swojej stronie internetowej kampanię „ŠKODA – Talk ...

Gest, który uczyni cię wiarygodnym

Położenie ręki na sercu może zwiększyć wiarygodność gestykulującego, a nawet wpłynąć na jego późniejsze zachowanie. Naukowcy ...