Zamknij
Nowości - Auto-moto

Paweł Małaszyński ambasadorem najnowszego Lexusa

Witold Sokołowski, 2010-10-01 13:13:27

Paweł Małaszyński, jeden z najpopularniejszych młodych polskich aktorów filmowych i teatralnych został ambasadorem nowego modelu Lexusa - CT 200h. Jest to pierwszy i jedyny samochód z napędem hybrydowym w segmencie C-Premium.


– Paweł Małaszyński łączy w sobie cechy, które charakteryzują Lexusa CT 200h: perfekcję i wyrazistość. Biorąc pod uwagę jego talent, osiągnięcia zawodowe oraz osobowość jest idealnym kandydatem na ambasadora Lexusa CT 200h – mówi Przemysław Pater kierownik marketingu marki Lexus w Polsce.


Aktor od początku realizuje swoje artystyczne pasje i konsekwentnie buduje swoją karierę zawodową: jest autentyczny i bezkompromisowy. Również Lexus CT 200h nie idzie na żadne kompromisy – łączy świetne osiągi, design i troskę o środowisko – dodaje Przemysław Pater.


– Cieszę się z nawiązania współpracy z marką Lexus, która jest synonimem wyjątkowej jakości i wyrafinowania technologicznego – podkreśla Paweł Małaszyński. Wybrałem model CT 200h, gdyż charakteryzuję się on świetnymi parametrami jak i dbałością o środowisko naturalne. To wyjątkowy samochód o mocnej stylistyce. Podoba mi się. – dodaje Ambasador Lexusa CT 200h.

Oceń artykuł:

Dotychczasowe komentarze
1
komentarzy
  1. Karol Buła   2013-04-22 19:10:10

    fajna ta hybryda

Twój komentarzAby skomentować ten artykuł musisz być członkiem społeczności Epr.pl. Zarejestruj się lub zaloguj się tutaj, a następnie wróć do tego artykułu.


W T-Mobile wystarczy zadzwonić raz, by załatwić sprawę – nowa kampania reklamowa T-Mobile dla Firm

T-Mobile startuje z kampanią reklamową skierowaną do przedsiębiorców. Tym razem w roli głównej występuje Bogusław Linda. ...

NO-SPA już na Instagramie i Pintereście!

NO-SPA® dociera do swojej grupy docelowej nie tylko za pośrednictwem tradycyjnych środków przekazu. Z uwagi, iż ...

Superpolisa.pl promuje ubezpieczenia kilkunastu towarzystw

Superpolisa.pl promuje ubezpieczenia kilkunastu towarzystw

Ruszyła kampania reklamowa Superpolisa.pl, platformy sprzedaży ubezpieczeń kilkunastu Towarzystw Ubezpieczeniowych dostępnej w trzech kanałach: internet, call ...