Zamknij
Nowości - Kariera

Paweł Jóźwik na stanowisku General Performance Managera

Witold Sokołowski, 2015-07-15 17:52:25

W ramach wewnętrznej rekrutacji i programu rozwoju kompetencji managerskich Paweł Jóźwik awansował na stanowisko koordynatora dywizji click performance. Paweł jako General Performance Manager będzie odpowiadał za rozwój nowej dywizji click performance oraz kierował dedykowanym zespołem odpowiedzialnym za realizację wszystkich kampanii efektywnościowych firmy.


Do tej pory Paweł pełnił funkcję koordynatora dywizji click community, gdzie nadzorował pracę zespołu odpowiedzialnego za projekty Social Media. W branży interaktywnej obecny jest od 2011 roku.


Dział click performance związany jest z marketingiem efektywnościowym (tzw. performance marketing). Agencja skupia się na wypracowywaniu celów określonych z klientem. Może je osiągnąć dzięki: kampaniom reklamowym w mediach społecznościowych, w sieciach reklamowych i partnerskich Google, a także za pomocą e-mail marketingu i programów partnerskich.

Oceń artykuł:

Dotychczasowe komentarze
0
komentarzy
Dodaj komentarz jako pierwszy.
Twój komentarzAby skomentować ten artykuł musisz być członkiem społeczności Epr.pl. Zarejestruj się lub zaloguj się tutaj, a następnie wróć do tego artykułu.


W T-Mobile wystarczy zadzwonić raz, by załatwić sprawę – nowa kampania reklamowa T-Mobile dla Firm

T-Mobile startuje z kampanią reklamową skierowaną do przedsiębiorców. Tym razem w roli głównej występuje Bogusław Linda. ...

NO-SPA już na Instagramie i Pintereście!

NO-SPA® dociera do swojej grupy docelowej nie tylko za pośrednictwem tradycyjnych środków przekazu. Z uwagi, iż ...

Superpolisa.pl promuje ubezpieczenia kilkunastu towarzystw

Superpolisa.pl promuje ubezpieczenia kilkunastu towarzystw

Ruszyła kampania reklamowa Superpolisa.pl, platformy sprzedaży ubezpieczeń kilkunastu Towarzystw Ubezpieczeniowych dostępnej w trzech kanałach: internet, call ...