Zamknij
Nowości - Życie i styl

Patricia Kazadi twarzą AVON Mark

Nowy User, 2017-03-08 17:10:37

Patricia Kazadi – osobowość telewizyjna, piosenkarka i aktorka została ambasadorką nowej linii kosmetyków do makijażu – AVON Mark. Kosmetyki powstały z myślą o kobietach, które pragną wyrażać siebie przez makijaż, tworzyć oryginalny look i dobrze się przy tym bawić. Premierze AVON Mark towarzyszy kampania promocyjna obejmująca Internet, tematyczne kanały telewizyjne oraz VOD.


AVON Mark to kosmetyki w najbardziej nasyconych kolorach, zainspirowane najnowszymi makijażowymi trendami. Styl bycia, sposób wyrażania siebie, energia i zamiłowanie do kreatywnej twórczości to elementy, które sprawiły, że wizerunek Patricii Kazadi stał się idealnym dopełnieniem nowej linii. Mark pozwala mi wyrazić siebie – inspiruje mnie do kreowania zupełnie nowych makijaży, do eksperymentowania z odważnymi kolorami oraz do zabawy najnowszymi trendami. Czasami smieję się, że ta linia chyba została stworzona specjalnie dla mnie – powiedziała Patricia Kazadi.


AVON Mark to kosmetyki dedykowane makijażowi ust, oczu, twarzy i paznokci, które są wynikiem ponad dwuletnich badań nad nowymi technologiami w laboratoriach AVON. Działania promocyjne nowej linii rozpoczęły się w lutym br. poprzez szeroką współpracę z muzyczną telewizją społecznościową 4FUN.TV. Kolejnym elementem działań jest kampania promująca hero product z linii Mark – maskarę Spectra Lash. Obejmować ona będzie Internet z dużym naciskiem na media społecznościowe, a także telewizyjne kanały tematyczne oraz VOD, gdzie emitowany będzie spot reklamowy z voice-over Patricii Kazadi. Sesja zdjęciowa z udziałem nowej ambasadorki marki została zaprezentowana w katalogu AVON 04/2017.


Patricia Kazadi idealnie oddaje charakter Mark – linii wyjątkowej dla AVON – stworzonej od początku z myślą o potrzebach millenialsów. Hasło przewodnie kosmetyków >Kto powiedział, że nie możesz?< doskonale odzwierdziedla dziewczynę AVON Mark – kreatywną, eksperymentującą z kolorami, odcieniami i teksturami, nieustannie poszukującą inspiracji – powiedział Andrzej Mytych, dyrektor komunikacji AVON Cosmetics Polska.


Materiał video dostępny jest pod linkiem: https://youtu.be/4CJG4gI9chk. Koncepcję kreatywną spotu stworzyła agencja Santo Buenos Aires, za produkcję odpowiada agencja Landia, natomiast zakupem mediów zajmuje się dom mediowy Starcom.  

Oceń artykuł:

Dotychczasowe komentarze
0
komentarzy
Dodaj komentarz jako pierwszy.
Twój komentarzAby skomentować ten artykuł musisz być członkiem społeczności Epr.pl. Zarejestruj się lub zaloguj się tutaj, a następnie wróć do tego artykułu.


zanox i Affiliate Window łączą siły. W wyniku rebrandignu powstaje marka Awin

zanox, wiodąca w Europie sieć reklamy efektywnościowej, wraz z firmą partnerską Affiliate Window, z dniem 6 ...

Pozycjonowanie strony to pozycjonowanie marki w umysłach ludzi

Termin pozycjonowanie ma bez wątpienia pozytywny wydźwięk. Kompleksowe pozycjonowanie stron www to nie tylko inwestycja w ...

Koral z reklamą lodów Grand Gold

Wraz z premierą filmu „Ciemniejsza strona Greya” startuje kampania spotu „Grand Gold – Władca zmysłów” PPL ...