Zamknij
Nowości - Życie i styl

Patricia Kazadi twarzą AVON Mark

Nowy User, 2017-03-08 17:10:37

Patricia Kazadi – osobowość telewizyjna, piosenkarka i aktorka została ambasadorką nowej linii kosmetyków do makijażu – AVON Mark. Kosmetyki powstały z myślą o kobietach, które pragną wyrażać siebie przez makijaż, tworzyć oryginalny look i dobrze się przy tym bawić. Premierze AVON Mark towarzyszy kampania promocyjna obejmująca Internet, tematyczne kanały telewizyjne oraz VOD.


AVON Mark to kosmetyki w najbardziej nasyconych kolorach, zainspirowane najnowszymi makijażowymi trendami. Styl bycia, sposób wyrażania siebie, energia i zamiłowanie do kreatywnej twórczości to elementy, które sprawiły, że wizerunek Patricii Kazadi stał się idealnym dopełnieniem nowej linii. Mark pozwala mi wyrazić siebie – inspiruje mnie do kreowania zupełnie nowych makijaży, do eksperymentowania z odważnymi kolorami oraz do zabawy najnowszymi trendami. Czasami smieję się, że ta linia chyba została stworzona specjalnie dla mnie – powiedziała Patricia Kazadi.


AVON Mark to kosmetyki dedykowane makijażowi ust, oczu, twarzy i paznokci, które są wynikiem ponad dwuletnich badań nad nowymi technologiami w laboratoriach AVON. Działania promocyjne nowej linii rozpoczęły się w lutym br. poprzez szeroką współpracę z muzyczną telewizją społecznościową 4FUN.TV. Kolejnym elementem działań jest kampania promująca hero product z linii Mark – maskarę Spectra Lash. Obejmować ona będzie Internet z dużym naciskiem na media społecznościowe, a także telewizyjne kanały tematyczne oraz VOD, gdzie emitowany będzie spot reklamowy z voice-over Patricii Kazadi. Sesja zdjęciowa z udziałem nowej ambasadorki marki została zaprezentowana w katalogu AVON 04/2017.


Patricia Kazadi idealnie oddaje charakter Mark – linii wyjątkowej dla AVON – stworzonej od początku z myślą o potrzebach millenialsów. Hasło przewodnie kosmetyków >Kto powiedział, że nie możesz?< doskonale odzwierdziedla dziewczynę AVON Mark – kreatywną, eksperymentującą z kolorami, odcieniami i teksturami, nieustannie poszukującą inspiracji – powiedział Andrzej Mytych, dyrektor komunikacji AVON Cosmetics Polska.


Materiał video dostępny jest pod linkiem: https://youtu.be/4CJG4gI9chk. Koncepcję kreatywną spotu stworzyła agencja Santo Buenos Aires, za produkcję odpowiada agencja Landia, natomiast zakupem mediów zajmuje się dom mediowy Starcom.  

Oceń artykuł:

Dotychczasowe komentarze
0
komentarzy
Dodaj komentarz jako pierwszy.
Twój komentarzAby skomentować ten artykuł musisz być członkiem społeczności Epr.pl. Zarejestruj się lub zaloguj się tutaj, a następnie wróć do tego artykułu.


Cukiernia Sowa nowym klientem Mint Media

Cukiernia Sowa nowym klientem Mint Media

Od stycznia bieżącego roku agencja interaktywna Mint Media kompleksowo obsługuje profil marki na Facebooku. 

Jestem lekko… no właśnie jaka? Rusza wyjątkowa akcja marki Żywiec Zdrój

Kobiecy nastrój bywa zmienny a natura przewrotna. Raz jesteśmy pełne energii do działania, a już za ...

Wywiad w mediach – szansa na darmową promocję czy realna groźba kryzysu?

Kryptoreklama, stres, niewłaściwa dykcja czy mimika, zbyt długie wypowiedzi i nie na temat, błędy merytoryczne – ...