Zamknij
Nowości - RTV

Panasonic promuje telewizory VIERA NeoPlasma

Witold Sokołowski, 2011-10-19 21:40:49

Panasonic promuje telewizory VIERA NeoPlasma

Firma Panasonic Polska rozpoczęła kampanię promującą najnowsze telewizory VIERA NeoPlasma. Działania pod hasłem „Viera NeoPlasma – Vierność obrazu” prowadzone są w telewizji, Internecie, kinie 3D, radiostacjach oraz punktach sprzedaży. Kampania potrwa do 23 grudnia br.


Celem kampanii jest promocja nowych modeli VIERA NeoPlasma oraz komunikacja zalet najnowszych rozwiązań zastosowanych w technologii plazmowej Panasonic. Kampania informuje także o ofercie 5 lat gwarancji gratis przy zakupie telewizorów VIERA NeoPlasma lub LED.


Technologia NeoPlasma stanowi przełom w konstrukcji zaawansowanych telewizorów plazmowych. Dzięki niej mamy pewność, że jakość obrazu jest zgodna z wizją twórców oglądanych przez nas filmów, a świat na ekranie telewizora wygląda dokładnie tak, jak w rzeczywistości To propozycja dla prawdziwych koneserów obrazu. – powiedziała Iwona Burzyńska, PR Manager Poland and Baltics w Panasonic.


Celem kampanii reklamowej telewizorów Panasonic jest ugruntowanie czołowej pozycji marki w segmencie Premium oraz zaprezentowanie telewizorów serii Viera NeoPlasma jako jakościowego punktu odniesienia dla całej kategorii płaskich telewizorów.


Kampania o zasięgu ogólnopolskim obejmuje następujące nośniki: telewizja, Internet, kino 3D, radio oraz działania w punktach sprzedaży (POSM). Za lokalizację globalnej komunikacji odpowiada agencja Brand at Heart. Wyborem i zakupem mediów zajął się dom mediowy Vizeum.

Oceń artykuł:

Dotychczasowe komentarze
0
komentarzy
Dodaj komentarz jako pierwszy.
Twój komentarzAby skomentować ten artykuł musisz być członkiem społeczności Epr.pl. Zarejestruj się lub zaloguj się tutaj, a następnie wróć do tego artykułu.


W T-Mobile wystarczy zadzwonić raz, by załatwić sprawę – nowa kampania reklamowa T-Mobile dla Firm

T-Mobile startuje z kampanią reklamową skierowaną do przedsiębiorców. Tym razem w roli głównej występuje Bogusław Linda. ...

NO-SPA już na Instagramie i Pintereście!

NO-SPA® dociera do swojej grupy docelowej nie tylko za pośrednictwem tradycyjnych środków przekazu. Z uwagi, iż ...

Superpolisa.pl promuje ubezpieczenia kilkunastu towarzystw

Superpolisa.pl promuje ubezpieczenia kilkunastu towarzystw

Ruszyła kampania reklamowa Superpolisa.pl, platformy sprzedaży ubezpieczeń kilkunastu Towarzystw Ubezpieczeniowych dostępnej w trzech kanałach: internet, call ...