Zamknij
Nowości - Auto-moto

Opcom dla Skoda Polska

Nowy User, 2017-03-03 20:40:49

W połowie lutego br. wystartowała kolejna kampania reklamowa dla ŠKODA Polska, zrealizowana przez agencję reklamową OPCOM.


Kampania przebiega pod hasłem „Rok nowości ŠKODY” i dotyczy nowych modeli w ofercie marki.


Kierując się „zmysłem nowości” Agencja przygotowała całoroczną platformę komunikacji, która obejmuje działania ATL oraz digital. OPCOM odpowiada również za strategię, koncepcję kreatywną oraz produkcję spotu telewizyjnego: Skoda Nowosci_Kodiaq_15_YOUTUBE.mp4.


Kampania potrwa do końca lutego.

Oceń artykuł:

Dotychczasowe komentarze
0
komentarzy
Dodaj komentarz jako pierwszy.
Twój komentarzAby skomentować ten artykuł musisz być członkiem społeczności Epr.pl. Zarejestruj się lub zaloguj się tutaj, a następnie wróć do tego artykułu.


Wellman i Bujakiewicz jak Kalisz z Palikotem

Wellman i Bujakiewicz jak Kalisz z Palikotem

Właściciel marki Škoda Auto, Volkswagen Group Polska, prowadzi na swojej stronie internetowej kampanię „ŠKODA – Talk ...

Gest, który uczyni cię wiarygodnym

Położenie ręki na sercu może zwiększyć wiarygodność gestykulującego, a nawet wpłynąć na jego późniejsze zachowanie. Naukowcy ...

Festiwal YouTube w Polsce już 18 czerwca

Zbliża się 3. edycja Orange Video Fest by LifeTube – największe spotkanie youtuberów, gamerów i ich fanów ...