Zamknij
Nowości - Auto-moto

Opcom dla Skoda Polska

Nowy User, 2017-03-03 20:40:49

W połowie lutego br. wystartowała kolejna kampania reklamowa dla ŠKODA Polska, zrealizowana przez agencję reklamową OPCOM.


Kampania przebiega pod hasłem „Rok nowości ŠKODY” i dotyczy nowych modeli w ofercie marki.


Kierując się „zmysłem nowości” Agencja przygotowała całoroczną platformę komunikacji, która obejmuje działania ATL oraz digital. OPCOM odpowiada również za strategię, koncepcję kreatywną oraz produkcję spotu telewizyjnego: Skoda Nowosci_Kodiaq_15_YOUTUBE.mp4.


Kampania potrwa do końca lutego.

Oceń artykuł:

Dotychczasowe komentarze
0
komentarzy
Dodaj komentarz jako pierwszy.
Twój komentarzAby skomentować ten artykuł musisz być członkiem społeczności Epr.pl. Zarejestruj się lub zaloguj się tutaj, a następnie wróć do tego artykułu.


zanox i Affiliate Window łączą siły. W wyniku rebrandignu powstaje marka Awin

zanox, wiodąca w Europie sieć reklamy efektywnościowej, wraz z firmą partnerską Affiliate Window, z dniem 6 ...

Pozycjonowanie strony to pozycjonowanie marki w umysłach ludzi

Termin pozycjonowanie ma bez wątpienia pozytywny wydźwięk. Kompleksowe pozycjonowanie stron www to nie tylko inwestycja w ...

Koral z reklamą lodów Grand Gold

Wraz z premierą filmu „Ciemniejsza strona Greya” startuje kampania spotu „Grand Gold – Władca zmysłów” PPL ...