Zamknij
Nowości - Informacje lokalne

Nowy kontrakt agencji Creative Answer

Witold Sokołowski, 2016-12-21 17:26:38

Nowy kontrakt agencji Creative Answer

Agencja Creative Answer pozyskała kontrakt na przygotowanie II Pikniku Mieszkaniowego „Dni Warszawy - moje miasto, mój dom”, który odbędzie się wiosną 2017 roku. Firma zajmie się kompleksową organizacją i komunikacją wydarzenia na zlecenie Oddziału Warszawskiego Polskiego Związku Firm Deweloperskich, swojego dotychczasowego klienta.


Agencja Creative Answer ponownie zorganizuje II Piknik Mieszkaniowy „Dni Warszawy - moje miasto, mój dom”. Ta inicjatywa Polskiego Związku Firm Deweloperskich Oddziału Warszawskiego (PZFD OW) ma celu nawiązanie dialogu społecznego z mieszkańcami oraz promocję stolicy jako przyjaznego miejsca. Wszystkie atrakcje zostaną zaprezentowane w przestrzeni miejskiej, a łączyć je będzie Warszawa - jej historia, ciekawostki, sztuka i kultura oraz przyszłość. – Dni Warszawy to nie tylko event, to również szereg działań w ciągu roku, które wdrażamy na rzecz miasta. Podczas Dni Warszawy zadbamy o to, aby nie zabrakło lubianych przez mieszkańców atrakcji, tj. kina letniego, strefy książki o Warszawie, strefy Młodego Warszawiaka, występów warszawskich artystów, a także miejsca ze smacznym lokalnym jedzeniem. Wydarzeniu będą towarzyszyć również merytoryczne spotkania, na których będzie można dowiedzieć się o planach rozwoju stolicy – zapowiada Mikołaj Soszyński, CEO Creative Answer.


Zakres działań, który klient powierzył agencji Creative Answer, obejmuje przygotowanie i realizację kompleksowej strategii komunikacji, w tym zaplanowanie działań marketingowych oraz public relations we wszystkich kanałach. Dział kreatywny agencji przygotuje kreacje w zakresie ATL, OOH, digital oraz mediów społecznościowych. Do zadań agencji należy też pełna realizacja eventowa oraz obsługa wystawców wydarzenia.


Po raz pierwszy Piknik Mieszkaniowy „Dni Warszawy - moje miasto, mój dom” odbył się w czerwcu br. Odwiedziło go 17 tysięcy osób, głównie rodziny z dziećmi oraz młodzi ludzie. Piknik łączył w sobie ideę promowania mieszkania w stolicy i wiedzy na jej temat. 

Oceń artykuł:

Dotychczasowe komentarze
0
komentarzy
Dodaj komentarz jako pierwszy.
Twój komentarzAby skomentować ten artykuł musisz być członkiem społeczności Epr.pl. Zarejestruj się lub zaloguj się tutaj, a następnie wróć do tego artykułu.


Kolejna odsłona kampanii Radia Złote Przeboje z Marcinem Prokopem

Już w poniedziałek, 6 marca br. rozpocznie się kolejna odsłona kampanii Radia Złote Przeboje pod hasłem ...

Łaciate wraca na ekrany i bilboardy!

Już od marca SM MLEKPOL wraca z dwiema kampaniami reklamowymi łaciatych wyrobów: mleka i serków ...

zanox i Affiliate Window łączą siły. W wyniku rebrandignu powstaje marka Awin

zanox, wiodąca w Europie sieć reklamy efektywnościowej, wraz z firmą partnerską Affiliate Window, z dniem 6 ...

Łukasz Bagiński:

[2017-06-25 21:01:12]

CIEKAWEEE http://hewti.pl

Łukasz Bagiński:

[2017-06-25 20:59:15]

fajne