Zamknij
Nowości - Informacje lokalne

Nowy kontrakt agencji Creative Answer

Witold Sokołowski, 2016-12-21 17:26:38

Nowy kontrakt agencji Creative Answer

Agencja Creative Answer pozyskała kontrakt na przygotowanie II Pikniku Mieszkaniowego „Dni Warszawy - moje miasto, mój dom”, który odbędzie się wiosną 2017 roku. Firma zajmie się kompleksową organizacją i komunikacją wydarzenia na zlecenie Oddziału Warszawskiego Polskiego Związku Firm Deweloperskich, swojego dotychczasowego klienta.


Agencja Creative Answer ponownie zorganizuje II Piknik Mieszkaniowy „Dni Warszawy - moje miasto, mój dom”. Ta inicjatywa Polskiego Związku Firm Deweloperskich Oddziału Warszawskiego (PZFD OW) ma celu nawiązanie dialogu społecznego z mieszkańcami oraz promocję stolicy jako przyjaznego miejsca. Wszystkie atrakcje zostaną zaprezentowane w przestrzeni miejskiej, a łączyć je będzie Warszawa - jej historia, ciekawostki, sztuka i kultura oraz przyszłość. – Dni Warszawy to nie tylko event, to również szereg działań w ciągu roku, które wdrażamy na rzecz miasta. Podczas Dni Warszawy zadbamy o to, aby nie zabrakło lubianych przez mieszkańców atrakcji, tj. kina letniego, strefy książki o Warszawie, strefy Młodego Warszawiaka, występów warszawskich artystów, a także miejsca ze smacznym lokalnym jedzeniem. Wydarzeniu będą towarzyszyć również merytoryczne spotkania, na których będzie można dowiedzieć się o planach rozwoju stolicy – zapowiada Mikołaj Soszyński, CEO Creative Answer.


Zakres działań, który klient powierzył agencji Creative Answer, obejmuje przygotowanie i realizację kompleksowej strategii komunikacji, w tym zaplanowanie działań marketingowych oraz public relations we wszystkich kanałach. Dział kreatywny agencji przygotuje kreacje w zakresie ATL, OOH, digital oraz mediów społecznościowych. Do zadań agencji należy też pełna realizacja eventowa oraz obsługa wystawców wydarzenia.


Po raz pierwszy Piknik Mieszkaniowy „Dni Warszawy - moje miasto, mój dom” odbył się w czerwcu br. Odwiedziło go 17 tysięcy osób, głównie rodziny z dziećmi oraz młodzi ludzie. Piknik łączył w sobie ideę promowania mieszkania w stolicy i wiedzy na jej temat. 

Oceń artykuł:

Dotychczasowe komentarze
0
komentarzy
Dodaj komentarz jako pierwszy.
Twój komentarzAby skomentować ten artykuł musisz być członkiem społeczności Epr.pl. Zarejestruj się lub zaloguj się tutaj, a następnie wróć do tego artykułu.


Cukiernia Sowa nowym klientem Mint Media

Cukiernia Sowa nowym klientem Mint Media

Od stycznia bieżącego roku agencja interaktywna Mint Media kompleksowo obsługuje profil marki na Facebooku. 

Jestem lekko… no właśnie jaka? Rusza wyjątkowa akcja marki Żywiec Zdrój

Kobiecy nastrój bywa zmienny a natura przewrotna. Raz jesteśmy pełne energii do działania, a już za ...

Wywiad w mediach – szansa na darmową promocję czy realna groźba kryzysu?

Kryptoreklama, stres, niewłaściwa dykcja czy mimika, zbyt długie wypowiedzi i nie na temat, błędy merytoryczne – ...