Zamknij
Nowości - Kultura i nauka

Nowy cykl spotkań marketingowych w Krakowie - CRASH Mondays

Nowy User, 2017-03-03 20:05:56

CRASH Mondays to nowy cykl bezpłatnych spotkań, na których marketingowa teoria zderza się z doświadczeniem praktyków. Misją organizatorów jest stworzenie nie tylko kolejnego ciekawego wydarzenia na mapie Krakowa, ale i okazja do zbudowania fantastycznej społeczności.


Spotkania skierowane są do freelancerów, marketingowców, PRowców, pracowników korporacji i studentów. Do każdego, kto ma chęć i zapał do zgłębiania wiedzy o szeroko pojętym marketingu. W tym momencie zaplanowanych jest 12 spotkań, które będą poruszały takie tematy jak: budowanie i moderacji społeczności, aspekty prawne w marketingu, branding czy CSR. Na pierwszy ogień idzie copywriting, a w gronie prelegentów pojawią się takie osoby jak Agnieszka Starzyńska, Paweł Jarosz, Katarzyna Kałwak czy Hubert Woźniak. Pierwsza edycja odbędzie się już 6 marca w Pauza in Garden, a kolejne w każdy pierwszy poniedziałek miesiąca.


W planie jest także kilkanaście warsztatów, tym razem w co drugi poniedziałek miesiąca. Pierwszy warsztat - z kreatywności - odbędzie się już 10 kwietnia.


Za CRASH Mondays odpowiadają: pomysłodawczynie spotkań Anna Ledwoń (More Bananas) i Anka Armatys (SoInteractive), a także organizatorzy Maciek Sowa (Waynet) i Kasia Wójcik (Modownik). Wszyscy od kilku lat powiązani w Krakowie z branżą kreatywną, reklamową, blogosferą czy projektami grywalizacyjnymi.


CRASH Mondays powstał ze względu na zapotrzebowanie na tego typu wydarzenia w Krakowie (ale nie tylko). “Pomimo wielu cyklicznych wydarzeń jak czwartki social media, SemKRK czy BeCom, brakowało nam spotkań, na których marketing omawiany byłby w każdym jego aspekcie, przez praktyków, przekrojowo. Bez koncentrowania się na jakimś jego konkretnym wycinku. Dlatego też postawiliśmy na prelegentów - praktyków, a nie osoby, które zajmują się szkoleniami na co dzień lub są osobami medialnymi.” - mówi Anna Ledwoń.

Oceń artykuł:

Dotychczasowe komentarze
0
komentarzy
Dodaj komentarz jako pierwszy.
Twój komentarzAby skomentować ten artykuł musisz być członkiem społeczności Epr.pl. Zarejestruj się lub zaloguj się tutaj, a następnie wróć do tego artykułu.


Wellman i Bujakiewicz jak Kalisz z Palikotem

Wellman i Bujakiewicz jak Kalisz z Palikotem

Właściciel marki Škoda Auto, Volkswagen Group Polska, prowadzi na swojej stronie internetowej kampanię „ŠKODA – Talk ...

Gest, który uczyni cię wiarygodnym

Położenie ręki na sercu może zwiększyć wiarygodność gestykulującego, a nawet wpłynąć na jego późniejsze zachowanie. Naukowcy ...

Festiwal YouTube w Polsce już 18 czerwca

Zbliża się 3. edycja Orange Video Fest by LifeTube – największe spotkanie youtuberów, gamerów i ich fanów ...