Zamknij
Nowości - Kariera

Nowi ludzie w iPresso

Witold Sokołowski, 2013-11-25 14:34:09

Zespół budujący relacje i sukces klientów został wzmocniony o dwóch Account Managerów. Do zespołu dołączył Michał Szilling oraz Wojciech Byrski.


Michał Szilling odpowiada w iPresso za zastosowanie Marketing Automation głównie w branży FMCG oraz za współpracę z dotychczasowymi oraz nowymi klientami iPresso. Wcześniej związany z agencją Event Store oraz radiem ESKA.


Wojciech Byrski wzmacnia zespół w obszarze Marketing Automation w branży automotive oraz farmaceutycznej. Wcześniej pracował na podobnym stanowisku m.in. w Ranbaxy.


- Nasz zespół budujemy w oparciu o dogłębną wiedzę i doświadczenie w stosowaniu technologii Marketing Automation w kontekście konkretnych branż. To kluczowe do osiągnięcia sukcesu w wykorzystywaniu tak potężnej technologii jaką jest iPresso - mówi Michał Wojciechowski, prezes zarządu encja.com, twórcy platformy Marketing Automation iPresso.


Platforma iPresso działa dla takich marek jak m.in. Danio, Activia, Wawel, Infiniti oraz wielu innych krajowych i międzynarodowych.

Oceń artykuł:

Dotychczasowe komentarze
0
komentarzy
Dodaj komentarz jako pierwszy.
Twój komentarzAby skomentować ten artykuł musisz być członkiem społeczności Epr.pl. Zarejestruj się lub zaloguj się tutaj, a następnie wróć do tego artykułu.


W T-Mobile wystarczy zadzwonić raz, by załatwić sprawę – nowa kampania reklamowa T-Mobile dla Firm

T-Mobile startuje z kampanią reklamową skierowaną do przedsiębiorców. Tym razem w roli głównej występuje Bogusław Linda. ...

NO-SPA już na Instagramie i Pintereście!

NO-SPA® dociera do swojej grupy docelowej nie tylko za pośrednictwem tradycyjnych środków przekazu. Z uwagi, iż ...

Superpolisa.pl promuje ubezpieczenia kilkunastu towarzystw

Superpolisa.pl promuje ubezpieczenia kilkunastu towarzystw

Ruszyła kampania reklamowa Superpolisa.pl, platformy sprzedaży ubezpieczeń kilkunastu Towarzystw Ubezpieczeniowych dostępnej w trzech kanałach: internet, call ...