Zamknij
Nowości - Kariera

Nowe osoby w agencji Polymus

Witold Sokołowski, 2013-10-15 15:10:34

Nowe osoby w agencji Polymus

Do Polymus Events dołączyło dwóch nowych senior event managerów: Michał Atlas oraz Tomasz Dworak. Zatrudnienie nowych osób jest związane z dynamicznym rozwojem struktur dedykowanych realizacji eventów na rzecz klientów Polymus Events. Ostatnie dokonania działu to wakacyjny roadshow po 7 największych festiwalach muzycznych w kraju zrealizowany dla T-Mobile oraz impreza integracyjna dla firmy Lyreco.


Michał Atlas pierwsze doświadczenia w branży eventowej zdobywał 13 lat temu, przy cyklu imprez „Frugostacja”, realizowanych dla marki Frugo. Pracował w Wirtualnej Polsce, przez kilka lat związany był z branżą outdoorową oraz agencją LIVE. Realizował projekty m.in. dla Grupy Żywiec, Energa SA, Skanska, T-Mobile czy BZ WBK. Prywatnie zapalony offroadowy snowboardzista i wielbiciel twórczości Marka Hłaski.


Tomasz Dworak doświadczenie eventowe zdobywał od ponad 11 lat, pracując w Event PR, Hardwork, Allegro Agency, LIVE, Em Lab, dla takich klientów jak m.in: Orange, PKN Orlen, Grupa Żywiec, Kulczyk Tradex (VW), Bank Pekao SA. Jest fanem nowoczesnych technologii oraz spektakularnych rozwiązań eventowych. W wolnych chwilach pasjonuje się gotowaniem oraz kolekcjonuje fotografię artystyczną.


Projekty realizowane przez Michała Atlasa i Tomasza Dworaka (na zdjęciu) były wielokrotnie wyróżnione branżowymi nagrodami m.in.: Effie, Media Trendy, Golden Arrow i MP Power Award.

Oceń artykuł:

Dotychczasowe komentarze
0
komentarzy
Dodaj komentarz jako pierwszy.
Twój komentarzAby skomentować ten artykuł musisz być członkiem społeczności Epr.pl. Zarejestruj się lub zaloguj się tutaj, a następnie wróć do tego artykułu.


W T-Mobile wystarczy zadzwonić raz, by załatwić sprawę – nowa kampania reklamowa T-Mobile dla Firm

T-Mobile startuje z kampanią reklamową skierowaną do przedsiębiorców. Tym razem w roli głównej występuje Bogusław Linda. ...

NO-SPA już na Instagramie i Pintereście!

NO-SPA® dociera do swojej grupy docelowej nie tylko za pośrednictwem tradycyjnych środków przekazu. Z uwagi, iż ...

Superpolisa.pl promuje ubezpieczenia kilkunastu towarzystw

Superpolisa.pl promuje ubezpieczenia kilkunastu towarzystw

Ruszyła kampania reklamowa Superpolisa.pl, platformy sprzedaży ubezpieczeń kilkunastu Towarzystw Ubezpieczeniowych dostępnej w trzech kanałach: internet, call ...