Zamknij
Nowości - Internet

Nowa strona Blumisia promuje ekologiczne postawy dzieci

Witold Sokołowski, 2010-05-12 00:35:34

Nowa strona Blumisia promuje ekologiczne postawy dzieci

Discipline Media Group na zlecenie firmy Nestlé przygotowała nową wersję strony www.blumis.pl. Strona kierowana jest do dzieci w wieku od 8 do 12 lat. Jej celem jest kształtowanie ekologicznych postaw oraz rozwijanie logicznego i strategicznego myślenia.


Realistyczna grafika w konwencji wyspy, ciekawe gry, mini społeczność oraz znane z lodów Nestlé postaci Blumiś i Nesquik zapraszają do wirtualnej przygody. Goście strony mogą wziąć udział w konkursie, który od 3 maja jest promowany w Internecie i telewizji. Projekt został tak pomyślany, aby sprostać założeniom nauki poprzez zabawę, a jego głównym zadaniem jest kształtowanie świadomość ekologicznej najmłodszych i rozwijanie ich logicznego i strategicznego myślenia.


Strona www.blumis.pl powstała z myślą o dzieciach, dlatego jej konsultantem była Michalina Gajewska, znany i ceniony psycholog dziecięcy, współpracująca z portalami dziecięcymi oraz telewizją TVN, która od lat współpracuje również z Discipline. Obecnie firma ubiega się o „certyfikat bezpieczeństwa strony”.


Strona www.blumis.pl jest częścią portalu lodów Nestlé, dlatego pojawia się tam branding i packshoty znanych dzieciakom „lodów za zeta”. Agencja zadbała, aby zaprezentować je bardzo delikatnie, dzięki czemu marka komunikowana jest w nieinwazyjny dla odbiorców sposób.

Oceń artykuł:

Dotychczasowe komentarze
0
komentarzy
Dodaj komentarz jako pierwszy.
Twój komentarzAby skomentować ten artykuł musisz być członkiem społeczności Epr.pl. Zarejestruj się lub zaloguj się tutaj, a następnie wróć do tego artykułu.


W T-Mobile wystarczy zadzwonić raz, by załatwić sprawę – nowa kampania reklamowa T-Mobile dla Firm

T-Mobile startuje z kampanią reklamową skierowaną do przedsiębiorców. Tym razem w roli głównej występuje Bogusław Linda. ...

NO-SPA już na Instagramie i Pintereście!

NO-SPA® dociera do swojej grupy docelowej nie tylko za pośrednictwem tradycyjnych środków przekazu. Z uwagi, iż ...

Superpolisa.pl promuje ubezpieczenia kilkunastu towarzystw

Superpolisa.pl promuje ubezpieczenia kilkunastu towarzystw

Ruszyła kampania reklamowa Superpolisa.pl, platformy sprzedaży ubezpieczeń kilkunastu Towarzystw Ubezpieczeniowych dostępnej w trzech kanałach: internet, call ...