Zamknij
Prosto z rynku - e-PR info

NO-SPA już na Instagramie i Pintereście!

Nowy User, 2017-02-16 21:54:34

NO-SPA® dociera do swojej grupy docelowej nie tylko za pośrednictwem tradycyjnych środków przekazu. Z uwagi, iż coraz bardziej istotna staje się komunikacja w Social Media, oprócz FanPage na Facebooku i kanału na YouTube, markę od niedawna można znaleźć także na platformach Instagram i Pinterest. NO-SPA® jako jedna z nielicznych marek z kategorii OTC prowadzi tak szeroką komunikację w mediach społecznościowych.


Dopasowana do grupy docelowej komunikacja i wysoka jakość treści, z każdym miesiącem przyciąga coraz większą liczbę osób. Na kanale Pinterest, marka wykorzystuje bardzo atrakcyjną wizualnie formę komunikacji w postaci infografik, które w przystępny sposób przekazują informacje na tematy związane ze zdrowiem. Z kolei na Instagramie obejrzymy motywacyjne zdjęcia oraz skorzystamy z krótkich porad zdrowotnych.


NO-SPA® jest jedynym lekiem bez recepty, który znalazł się w Top 15 najbardziej angażujących stron na Facebooku w grudniowym rankingu Sotrendera , a sam FanPage zgromadził prawie 59 tys. fanów. Za sukcesem strategii stoi spójność komunikacji z filozofią marki, która opiera się na: motywacji, wierze we własne możliwości i niezależności kobiet. Oprócz tego NO-SPA® prowadzi aktywną komunikację na YouTube, gdzie zamieszcza m.in. krótkie filmy edukacyjne na temat Zespołu Jelita Nadwrażliwego (kliknij tu, aby obejrzeć film).


Profile marki w Social Media:



  • Facebook https://www.facebook.com/NoSpaPl/

  • Instagram https://www.instagram.com/nospapl/

  • Pinterest https://pl.pinterest.com/nospapl/

  • YouTube https://www.youtube.com/user/NoSpaPOL

Oceń artykuł:

Dotychczasowe komentarze
0
komentarzy
Dodaj komentarz jako pierwszy.
Twój komentarzAby skomentować ten artykuł musisz być członkiem społeczności Epr.pl. Zarejestruj się lub zaloguj się tutaj, a następnie wróć do tego artykułu.


Wellman i Bujakiewicz jak Kalisz z Palikotem

Wellman i Bujakiewicz jak Kalisz z Palikotem

Właściciel marki Škoda Auto, Volkswagen Group Polska, prowadzi na swojej stronie internetowej kampanię „ŠKODA – Talk ...

Gest, który uczyni cię wiarygodnym

Położenie ręki na sercu może zwiększyć wiarygodność gestykulującego, a nawet wpłynąć na jego późniejsze zachowanie. Naukowcy ...

Festiwal YouTube w Polsce już 18 czerwca

Zbliża się 3. edycja Orange Video Fest by LifeTube – największe spotkanie youtuberów, gamerów i ich fanów ...