Zamknij
Nowości - Media i marketing

NNV wydaje magazyn dla firm z sektora MŚP

Paweł Gębusiak, 2013-04-10 09:56:24

„Firmer” – to nazwa nowego, bezpłatnego magazynu dla właścicieli mikro-, małych i średnich przedsiębiorstw, którego wydawcą jest spółka NNV. Magazyn będzie publikowany co miesiąc, wyłącznie w formie elektronicznej i dostępny na stronie Firmer.pl. Jego pierwszy numer trafił już do ponad 150 tysięcy firm zarejestrowanych na portalu Firmy.net, także należącym do NNV.


Czytelnicy „Firmera” znajdą w nim bieżące informacje o najciekawszych wydarzeniach na rynku z punktu widzenia przedsiębiorcy, a także wiele praktycznych porad i inspiracji. I tak w debiutanckim numerze magazynu można przeczytać m.in. wywiad z Arturem Kurasińskim – przedsiębiorcą wybranym przez The Next Web inwestorem 2012 roku, a także z Maciejem Oleksym – znanym blogerem i jednocześnie prezesem jednej ze spółek córek NK.pl. Obaj opowiadają o powodach, dla których warto wykorzystać internet w prowadzeniu własnego biznesu i dzielą się swoimi doświadczeniami w tym obszarze.


Redakcję „Firmera” szczególnie interesuje problematyka prowadzenia własnego biznesu, w tym zagadnienia związane z zarządzaniem i promocją, zwłaszcza w sferze online. Ciekawe tematy lifestyle'owe również mają spore szanse na znalezienie w magazynie swojego miejsca.


W naszych zamierzeniach „Firmer” jest pewnego rodzaju inwestycją w integrację środowiska MŚP. Chcemy, aby stał się on dla przedsiębiorców platformą komunikacji, inspiracji, uczenia się od siebie nawzajem. Dobrze rozumiemy potrzeby i problemy firm, jako że na co dzień świadczymy dla nich usługi przez portal Firmy.net. Magazyn nie jest jednak adresowany wyłącznie do naszych klientów, chcemy dotrzeć do jak największej liczby małych i średnich przedsiębiorców. W „Firmerze” znajdą oni podany w bardzo przejrzystej i atrakcyjnej formie materiał, który może być dla nich inspiracją i rozrywką – mówi Marek Dornowski, zarządzający działem komunikacji NNV, który pełni jednocześnie funkcję redaktora naczelnego „Firmera”.


Na stronie www.firmer.pl magazyn jest dostępny w wersji PDF, HTML a także w formacie ISSUU. Ponadto znajdą się tam wszystkie artykuły z poszczególnych numerów oraz dodatkowe, nowe treści, publikowane na bieżąco. „Firmera” nie zabraknie oczywiście na Facebooku: Facebook.com/Firmerpl. Dodatkowo, każdy ze 150 tysięcy użytkowników zarejestrowanych na portalu Firmy.net znajdzie go co miesiąc do pobrania w swoim panelu klienta.

Pierwszy numer „Firmera” można zobaczyć wchodząc na stronę www.firmer.pl

Oceń artykuł:

Dotychczasowe komentarze
0
komentarzy
Dodaj komentarz jako pierwszy.
Twój komentarzAby skomentować ten artykuł musisz być członkiem społeczności Epr.pl. Zarejestruj się lub zaloguj się tutaj, a następnie wróć do tego artykułu.


W T-Mobile wystarczy zadzwonić raz, by załatwić sprawę – nowa kampania reklamowa T-Mobile dla Firm

T-Mobile startuje z kampanią reklamową skierowaną do przedsiębiorców. Tym razem w roli głównej występuje Bogusław Linda. ...

NO-SPA już na Instagramie i Pintereście!

NO-SPA® dociera do swojej grupy docelowej nie tylko za pośrednictwem tradycyjnych środków przekazu. Z uwagi, iż ...

Superpolisa.pl promuje ubezpieczenia kilkunastu towarzystw

Superpolisa.pl promuje ubezpieczenia kilkunastu towarzystw

Ruszyła kampania reklamowa Superpolisa.pl, platformy sprzedaży ubezpieczeń kilkunastu Towarzystw Ubezpieczeniowych dostępnej w trzech kanałach: internet, call ...