Zamknij
Nowości - RTV

Najnowsza kampania LG Design Art

Witold Sokołowski, 2007-09-10 10:01:00

Z początkiem września firma LG rozpoczęła wizerunkową kampanię najnowszej linii telewizorów i kina domowego Design Art z segmentu Premium wprowadzanych na rynek polski. Kampania prezentuje koncept, w którym innowacyjna technologia firmy łączy się ze stylowym designem produktów zyskując zupełnie nowy artystyczny wymiar. Kreacja kampanii koncentruje się na prezentacji stylistyki produktów, podkreślając ich charakterystyczną kolorystykę - lakierowaną tzw. „fortepianową” czerń w połączeniu z nasyconą czerwienią jak również nietypowych kształtach kina domowego, którego głośniki przypominają kieliszki do szampana.

Hasłem przewodnim kampanii jest "Klejnot w Twoim domu", a jej zadaniem jest budowanie świadomości LG jako marki premium w zakresie nowych technologii oraz nowoczesnego wzornictwa.

Zintegrowana kampania marketingowa obejmuje kampanię telewizyjną, sponsoring telewizyjny transmisji Mistrzostw Świata siatkówki kobiet, kampanię outdoorową w selektywnie wybranych miejscach w Warszawie, prasową w mediach opiniotwórczych (Manager Magazine, Forbes, Newsweek), lifestyle (m.in. Machina, Men’s Heath) oraz branżowych (Audio Video, Video Mix, Audio, HiFi Muzyka). Kampania obejmuje również wsparcie działań BTL w wybranych kinach oraz PR i potrwa do końca listopada br.

Oceń artykuł:

Dotychczasowe komentarze
0
komentarzy
Dodaj komentarz jako pierwszy.
Twój komentarzAby skomentować ten artykuł musisz być członkiem społeczności Epr.pl. Zarejestruj się lub zaloguj się tutaj, a następnie wróć do tego artykułu.


W T-Mobile wystarczy zadzwonić raz, by załatwić sprawę – nowa kampania reklamowa T-Mobile dla Firm

T-Mobile startuje z kampanią reklamową skierowaną do przedsiębiorców. Tym razem w roli głównej występuje Bogusław Linda. ...

NO-SPA już na Instagramie i Pintereście!

NO-SPA® dociera do swojej grupy docelowej nie tylko za pośrednictwem tradycyjnych środków przekazu. Z uwagi, iż ...

Superpolisa.pl promuje ubezpieczenia kilkunastu towarzystw

Superpolisa.pl promuje ubezpieczenia kilkunastu towarzystw

Ruszyła kampania reklamowa Superpolisa.pl, platformy sprzedaży ubezpieczeń kilkunastu Towarzystw Ubezpieczeniowych dostępnej w trzech kanałach: internet, call ...