Zamknij
Nowości - Dom i wnętrze

Nagród czar z Shower Star

Witold Sokołowski, 2004-03-12 00:00:00

„Nagród czar z Shower Star” – pod takim hasłem 1 marca ruszyła kampania promocyjna produktów marki Shower Star skierowana do klientów indywidualnych. Trwa również promocja sprzedaży dla instalatorów - „Instaluj Aquaform”. Obie kampanie dla Aquaform Sp. z o.o. przygotowała agencja Peppermint.

Kampania „Nagród czar z Shower Star” ma charakter promocji sprzedaży połączonej z loterią promocyjną i skierowana jest do klientów, którzy poszukują artykułów do wyposażenia łazienek. Promocją objęte są wszystkie produkty marki Shower Star: kabiny prysznicowe, brodziki, parawany, wanny oraz wanny z hydromasażem. Zadaniem kampanii jest zachęcenie konsumentów do zakupu urządzeń Shower Star. Atrakcyjność akcji podnosi możliwość wygrania wartościowych nagród – nagrodą główną jest samochód Skoda Fabia. Na pozostałych laureatów czekają: zestaw kina domowego, 5 odtwarzaczy DVD oraz 100 bonów towarowych o wartości 100 zł. Zakup zestawu: kabina prysznicowa + brodzik premiowany jest dodatkową szansą na wygranie nagrody głównej. Każdy Klient, który kupi jeden z promocyjnych produktów, wypełni kupon promocyjny oraz wrzuci go do urny lub odeśle w terminie, weźmie udział w losowaniu nagród. Na kuponach promocyjnych znajdują się ukryte symbole nagród. Klient może je odczytać, a tym samym dowiedzieć się jaką nagrodę ma szansę wygrać, przykładając kupon do zaznaczonego miejsca na znajdującej się w markecie urnie promocyjnej. Z wzorów na urnie i kuponie powstanie symbol nagrody.

Na potrzeby kampanii agencja PEPPERMINT przygotowała liczne materiały POS: kupony promocyjne, naklejki, plakaty, ulotki, urny promocyjne z systemem sprawdzania kuponów oraz hangery. Akcję dodatkowo wspiera mini-kampania ATL. Kampania rozpoczęła się 1 marca i potrwa do końca maja 2004.

Jednocześnie od 1 lutego trwa promocja sprzedaży „Instaluj Aquaform” skierowana do instalatorów produktów sanitarnych. Jej celem jest zebranie grupy instalatorów, z którymi możliwe będzie nawiązanie długofalowej współpracy. Uczestnicy mogą uzyskać dostęp do bieżących informacji o produktach Aquaform oraz szansę wzięcia udziału w specjalistycznych szkoleniach. Udział w promocji polega na zbieraniu naklejek z kuponami umieszczanymi w opakowaniach produktów promocyjnych i wklejaniu ich do specjalnego formularza. Nagrodami gwarantowanymi w akcji jest 1000 koszulek, a dla 10 uczestników, którzy zbiorą najwięcej kuponów – odtwarzacze DVD. O promocji dla instalatorów informują materiały POS: naklejki, formularze oraz ulotki dla sprzedawców. Akcja potrwa do 30 kwietnia 2004.

Oceń artykuł:

Dotychczasowe komentarze
0
komentarzy
Dodaj komentarz jako pierwszy.
Twój komentarzAby skomentować ten artykuł musisz być członkiem społeczności Epr.pl. Zarejestruj się lub zaloguj się tutaj, a następnie wróć do tego artykułu.


W T-Mobile wystarczy zadzwonić raz, by załatwić sprawę – nowa kampania reklamowa T-Mobile dla Firm

T-Mobile startuje z kampanią reklamową skierowaną do przedsiębiorców. Tym razem w roli głównej występuje Bogusław Linda. ...

NO-SPA już na Instagramie i Pintereście!

NO-SPA® dociera do swojej grupy docelowej nie tylko za pośrednictwem tradycyjnych środków przekazu. Z uwagi, iż ...

Superpolisa.pl promuje ubezpieczenia kilkunastu towarzystw

Superpolisa.pl promuje ubezpieczenia kilkunastu towarzystw

Ruszyła kampania reklamowa Superpolisa.pl, platformy sprzedaży ubezpieczeń kilkunastu Towarzystw Ubezpieczeniowych dostępnej w trzech kanałach: internet, call ...