Zamknij
Social Media - Facebook Buzz

Facebook Buzz

WWW Review

M jak Mobile

Na Facebooku trwa świąteczny konkurs Bakomy

22Grudzień2014

Autor: Witold Sokołowski, Tagi: Bakoma

Na Facebooku trwa świąteczny konkurs firmy Bakoma – „Święta lekkie jak puch”. Fani profilu „Kuchnia Jogurtowa” mogą wygrać sprzęt AGD oraz zestawy akcesoriów do pieczenia i gotowania. Aby zdobyć nagrody wystarczy być otwartym na nowe, lżejsze wersje znanych potraw świątecznych i sylwestrowych.

Aby wziąć udział w konkursie, należy polubić profil „Kuchnia Jogurtowa” na Facebooku oraz zaproponować nowy przepis lub sprytne rozwiązanie kulinarne, dzięki którym wigilijne, świąteczne albo sylwestrowe dania będą lżejsze niż dotąd. Konkurs, który wystartował 10 grudnia jest podzielony na trzy tygodniowe etapy, a każdy z nich poświęcony jest innym potrawom. Autorzy najciekawszych zgłoszeń zostaną nagrodzeni produktami ułatwiającymi pieczenie i gotowanie oraz sprzętem AGD.

- Chcemy wzmocnić wizerunek jogurtu Naturalnego Gęstego Bakoma jako produktu przeznaczonego do zastosowań kulinarnych, który zmienia nawyki żywieniowe Polaków - mówi Magdalena Wilk, Project Manager w Goldbach Interactive. Pragniemy też pokazać, że dzięki odrobinie kreatywności świąteczne potrawy mogą być mniej kaloryczne, nie tracąc walorów smakowych – dodaje. Merytorycznie nasze działania wspiera autorka bloga Relishforlife.com, Anita Klich, która na bieżąco śledzi odpowiedzi konkursowe naszych fanów, podpowiadając im, jakie kulinarne tricki mogą zastosować, aby uczynić potrawy świąteczne i sylwestrowe przekąski lżejszymi i w jaki sposób wydobyć z nich naturalny smak. Dodatkowo w każdej z edycji konkursu blogerka udziela odpowiedzi na pytania kulinarne fanów Kuchni Jogurtowej związane ze sposobami na uczynienie kuchni lżejszą.

Akcja potrwa do 30 grudnia br. Za przygotowanie i realizację konkursu odpowiada warszawska agencja Goldbach Interactive. Link do zakładki konkursowej: https://www.facebook.com/KuchniaJogurtowa/app_190322544333196.


stały link | blip |

Oceń artykuł:

Dotychczasowe komentarze
0
komentarzy
Dodaj komentarz jako pierwszy.
Twój komentarzAby skomentować ten artykuł musisz być członkiem społeczności Epr.pl. Zarejestruj się lub zaloguj się tutaj, a następnie wróć do tego artykułu.


„Wejdź do gry” z Heinekenem i Jose Mourinho

Codzienne losowania, innowacyjne nagrody i inspirujący Jose Mourinho - 14 lutego, wraz ze startem fazy pucharowej ...

Wellman i Bujakiewicz jak Kalisz z Palikotem

Wellman i Bujakiewicz jak Kalisz z Palikotem

Właściciel marki Škoda Auto, Volkswagen Group Polska, prowadzi na swojej stronie internetowej kampanię „ŠKODA – Talk ...

Gest, który uczyni cię wiarygodnym

Położenie ręki na sercu może zwiększyć wiarygodność gestykulującego, a nawet wpłynąć na jego późniejsze zachowanie. Naukowcy ...

...a co odróżnia post z bloga od informacji prasowej? Język? Adresat? Bo przecież nie sam news, jeśli informujemy o wprowadzeniu na rynek nowego np. produktu - Katarzyna Przewuska.