Zamknij
Social Media - Facebook Buzz

Facebook Buzz

WWW Review

M jak Mobile

Na Facebooku trwa świąteczny konkurs Bakomy

22Grudzień2014

Autor: Witold Sokołowski, Tagi: Bakoma

Na Facebooku trwa świąteczny konkurs firmy Bakoma – „Święta lekkie jak puch”. Fani profilu „Kuchnia Jogurtowa” mogą wygrać sprzęt AGD oraz zestawy akcesoriów do pieczenia i gotowania. Aby zdobyć nagrody wystarczy być otwartym na nowe, lżejsze wersje znanych potraw świątecznych i sylwestrowych.

Aby wziąć udział w konkursie, należy polubić profil „Kuchnia Jogurtowa” na Facebooku oraz zaproponować nowy przepis lub sprytne rozwiązanie kulinarne, dzięki którym wigilijne, świąteczne albo sylwestrowe dania będą lżejsze niż dotąd. Konkurs, który wystartował 10 grudnia jest podzielony na trzy tygodniowe etapy, a każdy z nich poświęcony jest innym potrawom. Autorzy najciekawszych zgłoszeń zostaną nagrodzeni produktami ułatwiającymi pieczenie i gotowanie oraz sprzętem AGD.

- Chcemy wzmocnić wizerunek jogurtu Naturalnego Gęstego Bakoma jako produktu przeznaczonego do zastosowań kulinarnych, który zmienia nawyki żywieniowe Polaków - mówi Magdalena Wilk, Project Manager w Goldbach Interactive. Pragniemy też pokazać, że dzięki odrobinie kreatywności świąteczne potrawy mogą być mniej kaloryczne, nie tracąc walorów smakowych – dodaje. Merytorycznie nasze działania wspiera autorka bloga Relishforlife.com, Anita Klich, która na bieżąco śledzi odpowiedzi konkursowe naszych fanów, podpowiadając im, jakie kulinarne tricki mogą zastosować, aby uczynić potrawy świąteczne i sylwestrowe przekąski lżejszymi i w jaki sposób wydobyć z nich naturalny smak. Dodatkowo w każdej z edycji konkursu blogerka udziela odpowiedzi na pytania kulinarne fanów Kuchni Jogurtowej związane ze sposobami na uczynienie kuchni lżejszą.

Akcja potrwa do 30 grudnia br. Za przygotowanie i realizację konkursu odpowiada warszawska agencja Goldbach Interactive. Link do zakładki konkursowej: https://www.facebook.com/KuchniaJogurtowa/app_190322544333196.


stały link | blip |

Oceń artykuł:

Dotychczasowe komentarze
0
komentarzy
Dodaj komentarz jako pierwszy.
Twój komentarzAby skomentować ten artykuł musisz być członkiem społeczności Epr.pl. Zarejestruj się lub zaloguj się tutaj, a następnie wróć do tego artykułu.


Kolejna odsłona kampanii Radia Złote Przeboje z Marcinem Prokopem

Już w poniedziałek, 6 marca br. rozpocznie się kolejna odsłona kampanii Radia Złote Przeboje pod hasłem ...

Łaciate wraca na ekrany i bilboardy!

Już od marca SM MLEKPOL wraca z dwiema kampaniami reklamowymi łaciatych wyrobów: mleka i serków ...

zanox i Affiliate Window łączą siły. W wyniku rebrandignu powstaje marka Awin

zanox, wiodąca w Europie sieć reklamy efektywnościowej, wraz z firmą partnerską Affiliate Window, z dniem 6 ...

Łukasz Bagiński:

[2017-06-25 21:01:12]

CIEKAWEEE http://hewti.pl

Łukasz Bagiński:

[2017-06-25 20:59:15]

fajne

Młdzi ludzie za pomocą zdjęć publikowanych w serwisach społecznościowych nie tylko pokazują kim są, ale przede wszystkim mają świadomość bycia medium - Natalia Hatalska, blogerka.