Zamknij
Social Media - Facebook Buzz

Facebook Buzz

WWW Review

M jak Mobile

Multikino przeniosło chatbota na oficjalny Fan Page

03Luty2017

Autor: Nowy User, Tagi:

Sieć kin Multikino, która ma największy w Europie fanpage kinowy na portalu Facebook.com (obecnie zrzesza ponad 770 000 osób) uruchomiła w 2016 roku pierwszego w Europie chatbota, który pomaga w wyborze filmu oraz zakupie biletów. Po udanych testach 1 lutego br. ChatBot został przeniesiony na Fan Page Multikino Polska na portalu Facebook.com.

Chatbot Multikina działa od października 2016 roku. To pierwszy tego typu projekt w Polsce oraz pierwszy kinowy bot w Europie. Dzięki konwersacji obsługuje on cały proces zamówienia biletów w sposób zbliżony do tego przy kasie kinowej.

Po trzech miesiącach i licznych udanych transakcjach MultikinoBot został przeniesiony na oficjalny Fan Page Multikino Polska. Od początku lutego ponad 770 tysięcy fanów sieci Multikino może pytać MultikinoBota o konkretny gatunek filmowy, o seanse wyświetlane w wybrany dzień, o konkretny tytuł lub produkcję, którą polecają inni kinomani.

Cieszymy się, że nasz MultikinoBot jest chętnie używany przez osoby korzystające z Messengera. Pierwsze miesiące pozwoliły nam sprawdzić zachowanie bota w interakcji z naszymi klientami i ulepszyć jego mechanizm – dodaje Wojciech Szymczyk, Digital & CVM Manager Multikino S.A.

1. lutego br. MultikinoBot został przeniesiony na Fan Page Multikino Polska. Korzystanie z chatbota jest całkowicie bezpłatne. Po dokonaniu rezerwacji lub zakupu klienci otrzymują email z potwierdzeniem zamówienia. Multikino przewiduje promocje dla jego użytkowników. Ponadto MultikinoBot będzie wykorzystywany do licznych niestandardowych akcji.

Za technologią MultikinoBota stoi Chatflow - polski startup tworzący chat commerce dla biznesu.


stały link | blip |

Oceń artykuł:

Dotychczasowe komentarze
0
komentarzy
Dodaj komentarz jako pierwszy.
Twój komentarzAby skomentować ten artykuł musisz być członkiem społeczności Epr.pl. Zarejestruj się lub zaloguj się tutaj, a następnie wróć do tego artykułu.


Wellman i Bujakiewicz jak Kalisz z Palikotem

Wellman i Bujakiewicz jak Kalisz z Palikotem

Właściciel marki Škoda Auto, Volkswagen Group Polska, prowadzi na swojej stronie internetowej kampanię „ŠKODA – Talk ...

Gest, który uczyni cię wiarygodnym

Położenie ręki na sercu może zwiększyć wiarygodność gestykulującego, a nawet wpłynąć na jego późniejsze zachowanie. Naukowcy ...

Festiwal YouTube w Polsce już 18 czerwca

Zbliża się 3. edycja Orange Video Fest by LifeTube – największe spotkanie youtuberów, gamerów i ich fanów ...

...a co odróżnia post z bloga od informacji prasowej? Język? Adresat? Bo przecież nie sam news, jeśli informujemy o wprowadzeniu na rynek nowego np. produktu - Katarzyna Przewuska.