Zamknij
Prosto z rynku - Media relations info

Multiferenccje - premiera nowego branżowego magazynu

Witold Sokołowski, 2015-11-10 13:57:54

Rusza nowy, polski, multimedialny magazyn – Multiferencje. Kierowany do dyrektorów marketingu, PR-u, sprzedaży i HR-u oraz prezesów firm i instytucji. Każdy artykuł ma swoją wersję filmową, dostępną po zeskanowaniu kodu QR albo wejściu na stronę internetową. Pierwszy numer o wykorzystaniu transmisji online oraz webinariów do budowania wizerunku. Premiera 9 listopada 2015 roku. Druk: 3000 egzemplarzy, bezpłatny, wersja pdf do pobrania dla wszystkich.


Zatęskniłem za dziennikarstwem – mówi Tomasz Słodki, redaktor naczelny – i postanowiłem zrobić gazetę. Od ponad 10 lat produkuję filmy dla korporacji i instytucji, pomyślałem, że warto szerzej zaprezentować możliwości jakie daje wideo i nowoczesne transmisje.


Pierwszy numer w całości poświęcony jest transmisją online i webinariom. Oprócz wywiadów z Jerzym Buzkiem (o transmisjach na 24 języki w Parlamencie Europejskim) i Michałem Olszańskim (o tym jak radzić sobie przed kamerą), przeczytamy m.in. o:



  • transmisjach konferencji prasowych (Renata Toczyska-Seliga, członek zarządu MSLGROUP),

  • telewizji, której potrzebuje administracja publiczna (Wiesława Dróżdż, rzeczniczka Ministra Finansów)

  • sprzęcie jakiego potrzebujemy do webinariów, jak je zrobić w nowoczesny sposób oraz co dają (Tomasz Słodki, dyrektor generalny Compas Multimedia)

  • będzie też o prawnych aspektach wykorzystania wizerunku, wizażu, technologiach, ciekawych rozwiązaniach w firmach i instytucjach.


Autorzy to specjaliści rynkowi, należą do nich m.in. Tomek Lipiński (muzyk), Ryszardn Kondratiuk (Urząd Patentowy RP), Paweł Linke (Media Impact), Anna Plaszczyk (wieloletnia dziennikarka – TVP, TVN), Katarzyna Leszczyńska-Bohdan (SoftwareMill) i inni.


Razem ponad 66 stron, 36 inspirujących tekstów, promocje od reklamodawców w dziale tekstów sponsorowanych, oraz filmy – dostępne po zalogowaniu na stronie, lub kliknięciu w link dostępny w wersji pdf oraz zeskanowaniu kodu QR w wersji drukowanej.


Magazyn można bezpłatnie pobrać ze strony http://magazyn.multiferencje.pl/. Firmy zainteresowane otrzymywaniem papierowego wydania – magazyn@multiferencje.pl

Oceń artykuł:

Dotychczasowe komentarze
0
komentarzy
Dodaj komentarz jako pierwszy.
Twój komentarzAby skomentować ten artykuł musisz być członkiem społeczności Epr.pl. Zarejestruj się lub zaloguj się tutaj, a następnie wróć do tego artykułu.


Wellman i Bujakiewicz jak Kalisz z Palikotem

Wellman i Bujakiewicz jak Kalisz z Palikotem

Właściciel marki Škoda Auto, Volkswagen Group Polska, prowadzi na swojej stronie internetowej kampanię „ŠKODA – Talk ...

Gest, który uczyni cię wiarygodnym

Położenie ręki na sercu może zwiększyć wiarygodność gestykulującego, a nawet wpłynąć na jego późniejsze zachowanie. Naukowcy ...

Festiwal YouTube w Polsce już 18 czerwca

Zbliża się 3. edycja Orange Video Fest by LifeTube – największe spotkanie youtuberów, gamerów i ich fanów ...