Zamknij
Prosto z rynku - e-PR info

Mr Target uruchomił nowy program na You Tube

Nowy User, 2017-03-06 20:27:08

Mr Target – agencja marketingu efektywnościowego, prowadząca działania wideo marketingowe w ramach platformy VideoTarget, wystartowała z produkcją cyklu rozmów z wybitnymi komentatorami ekonomicznymi pod tytułem „Gospodarka! Głupcze.”


W programie omawiane są najistotniejsze zagadnienia gospodarcze. Rozsądnie, przystępnie, krótko, ironicznie i z lekką swadą, ale przede wszystkim bez polityki.


- „Planujemy cotygodniową emisję kolejnych odcinków. W drugim – emisja 3 marca - rozmowa na temat „Programu Morawieckiego” z Markiem Zuberem, ekspertem ekonomicznym, autorem wielu publikacji na łamach prasy; często wypowiadającym się na temat prognoz makroekonomicznych i rynkowych w telewizji.” – zapowiada Jarosław Nowak, Prezes Mr Target.


Trafność argumentów, błyskotliwa i lekka forma ukazania ważnych ekonomicznie dylematów od razu spodobała się internautom. Premierowy odcinek obejrzało w ciągu pierwszego tygodnia ponad 3500 osób.


- „Chciałbym, żeby inteligentny laik mógł się dowiedzieć jak najwięcej o ważnych zjawiskach ekonomicznych. By zrozumiał i zobaczył – zgodnie z filozofią Frédérica Bastiat - zarówno to co jest widoczne od razu, jak i to co nie jest widoczne na pierwszy rzut oka” - mówi Kazimierz Krupa, autor programu; dziennikarz, ekonomista i wieloletni komentator wydarzeń gospodarczych.

Oceń artykuł:

Dotychczasowe komentarze
0
komentarzy
Dodaj komentarz jako pierwszy.
Twój komentarzAby skomentować ten artykuł musisz być członkiem społeczności Epr.pl. Zarejestruj się lub zaloguj się tutaj, a następnie wróć do tego artykułu.


Cukiernia Sowa nowym klientem Mint Media

Cukiernia Sowa nowym klientem Mint Media

Od stycznia bieżącego roku agencja interaktywna Mint Media kompleksowo obsługuje profil marki na Facebooku. 

Jestem lekko… no właśnie jaka? Rusza wyjątkowa akcja marki Żywiec Zdrój

Kobiecy nastrój bywa zmienny a natura przewrotna. Raz jesteśmy pełne energii do działania, a już za ...

Wywiad w mediach – szansa na darmową promocję czy realna groźba kryzysu?

Kryptoreklama, stres, niewłaściwa dykcja czy mimika, zbyt długie wypowiedzi i nie na temat, błędy merytoryczne – ...