Zamknij
Nowości - Zdrowie

Motorola walczy z AIDS w Afryce

Witold Sokołowski, 2006-05-18 00:00:00

Motorola przeznaczy część zysków ze sprzedaży telefonu L7 w Wielkiej Brytanii na walkę z epidemią AIDS w Afryce. Czerwony telefon komórkowy - L7 to pierwszy w historii firmy produkt stworzony z myślą o inicjatywie (PRODUCT) RED, mającej na celu zaangażowanie sektora prywatnego w walkę z tą straszną chorobą. Firmy, których produkty są oznaczone logiem (PRODUCT) RED przekaują procent przychodów z ich sprzedaży na rzecz Globalnego Funduszu (Global Fund), który finansuje programy związane z AIDS na czarnym kontynencie, z naciskiem na zdrowie kobiet i dzieci.

- RED to pomysł na miarę XXI wieku. Uczestniczące w tym przedsięwzięciu firmy robią coś niesamowitego - wykorzystują kreatywność i możliwości finansowe, by wesprzeć Globalny Fundusz w walce z epidemią AIDS w Afryce - największym od 600 lat kryzysem zdrowotnym na świecie. Myślę, że wsparcie dla inicjatywy RED i tego rodzaju dobroczynność będzie dla nich dobrym interesem - powiedział Bono, lider zespołu U2, współtwórca inicjatywy RED.

Motorola prowadzi działalność w Afryce od ponad 30 lat. Firma i jej partnerzy detaliczni w Wielkiej Brytanii przeznaczą na ten cel 10 funtów od każdego sprzedanego egzemplarza Motoroli L7. Od dzisiaj operatorzy telefonii komórkowej w Wielkiej Brytanii będą także przeznaczać 5 procent miesięcznych przychodów z każdego telefonu Motorola L7. Każdą rozmową, każdym SMSem i ściągnięciem danych użytkownicy będą mogli pomóc w walce z AIDS.


Inicjatywa (PRODUCT) RED powstała w styczniu tego roku podczas Światowego Forum Gospodarczego. Jej inicjatorem był m.in. Bono z grupy U2 oraz Bobby Shriver. Poparcia inicjatywie udzielili operatorzy komórkowi i sprzedawcy detaliczni telefonów w Wielkiej Brytanii: BT Mobile, Carphone Warehouse, Fresh, O2, Orange, Tesco Mobile, T-Mobile, Virgin Mobile oraz Vodafone. Partnerami są także: American Express, Armani, Converse oraz Gap.

Więcej informacji o inicjatywie (PRODUCT) RED na stronie: www.joinred.com

Oceń artykuł:

Dotychczasowe komentarze
0
komentarzy
Dodaj komentarz jako pierwszy.
Twój komentarzAby skomentować ten artykuł musisz być członkiem społeczności Epr.pl. Zarejestruj się lub zaloguj się tutaj, a następnie wróć do tego artykułu.


W T-Mobile wystarczy zadzwonić raz, by załatwić sprawę – nowa kampania reklamowa T-Mobile dla Firm

T-Mobile startuje z kampanią reklamową skierowaną do przedsiębiorców. Tym razem w roli głównej występuje Bogusław Linda. ...

NO-SPA już na Instagramie i Pintereście!

NO-SPA® dociera do swojej grupy docelowej nie tylko za pośrednictwem tradycyjnych środków przekazu. Z uwagi, iż ...

Superpolisa.pl promuje ubezpieczenia kilkunastu towarzystw

Superpolisa.pl promuje ubezpieczenia kilkunastu towarzystw

Ruszyła kampania reklamowa Superpolisa.pl, platformy sprzedaży ubezpieczeń kilkunastu Towarzystw Ubezpieczeniowych dostępnej w trzech kanałach: internet, call ...