Zamknij
Nowości - Auto-moto

Michał Żebrowski, Lexus i promocja sztuki

Witold Sokołowski, 2006-10-06 00:00:00

17 listopada w Warszawie odbędzie się trzecia edycja Lexus Fashion Night - pokazu mody z udziałem światowych modelek, któremu towarzyszą premiery najnowszych modeli Lexusa. Tym razem gwiazdą pokazu będzie najnowszy, flagowy model LS 460 - najbardziej luksusowa i ekskluzywna limuzyna spośród Lexusów.

Najbliższa premiera LS 460 będzie kolejną już edycją Lexus Fashion Night - pokazu, uznawanego za jedno z najbardziej prestiżowych, wyczekiwanych i ekskluzywnych wydarzeń modowych w Polsce. Po raz kolejny marka Lexus połączy to, co doskonałe w modzie z doskonałością auta.

W roku 2005, premierze Lexusa GS i RX towarzyszył pokaz kolekcji mody autorstwa Gosi Baczyńskiej. W pokazie udział wzięły dwie światowe top modelki: ciemnoskóra Alek Wek i Lizz Jagger - córka Micka Jaggera. W tym roku, w kwietniowym pokazie zorganizowanym w związku z premierą Lexusa GS 450 h - pierwszego hybrydowego sedana, swoje kolekcje Lexus zaprezentowały dwie projektantki: Gosia Baczyńska oraz debiutująca na Lexus Fashion Night - Agnieszka Maciejak. W pokazach obu projektantek udział wzięła jedna z najpiękniejszych kobiet świata - Helena Christensen.


Począwszy od drugiej edycji Lexus Fashion Night, ideą pokazu jest promowanie utalentowanych debiutantów oraz projektantów, którzy nie mieli do tej pory możliwości szeroko się zaprezentować, dlatego właśnie w trzeciej edycji wydarzenia, obok uznanej już Agnieszki Maciejak, kolekcję Lexus zaprezentuje drugi projektant - Wojtek Dziedzic. Projektant, który oprócz kreowania ubrań dla kobiet, przygotowuje również kostiumy do teatru i opery między innymi w Polsce, w Londynie i Amsterdamie.

Wydarzenie poprowadzi ponownie ambasador marki Lexus w Polsce - Michał Żebrowski. Warszawskie wydarzenie będzie miało swoje odsłony w pozostałych miastach Polski: w Gdańsku, Szczecinie i Katowicach.

Oceń artykuł:

Dotychczasowe komentarze
0
komentarzy
Dodaj komentarz jako pierwszy.
Twój komentarzAby skomentować ten artykuł musisz być członkiem społeczności Epr.pl. Zarejestruj się lub zaloguj się tutaj, a następnie wróć do tego artykułu.


W T-Mobile wystarczy zadzwonić raz, by załatwić sprawę – nowa kampania reklamowa T-Mobile dla Firm

T-Mobile startuje z kampanią reklamową skierowaną do przedsiębiorców. Tym razem w roli głównej występuje Bogusław Linda. ...

NO-SPA już na Instagramie i Pintereście!

NO-SPA® dociera do swojej grupy docelowej nie tylko za pośrednictwem tradycyjnych środków przekazu. Z uwagi, iż ...

Superpolisa.pl promuje ubezpieczenia kilkunastu towarzystw

Superpolisa.pl promuje ubezpieczenia kilkunastu towarzystw

Ruszyła kampania reklamowa Superpolisa.pl, platformy sprzedaży ubezpieczeń kilkunastu Towarzystw Ubezpieczeniowych dostępnej w trzech kanałach: internet, call ...