Zamknij
Nowości - Media i marketing

MELBA MAGAZINE WCHODZI NA RYNEK

Paweł Gębusiak, 2012-09-25 12:33:50

MELBA MAGAZINE WCHODZI NA RYNEK

Melba to nowy internetowy magazyn kierowany do osób szukających świeżych inspiracji w modzie i fotografii. Zerowy numer ukaże się 28 września.


Melba Magazine został stworzony z chęci promowania młodych twórców i prezentowania artystycznego spojrzenia na modę i jej odbicia w innych dziedzinach sztuki. Każdy numer ma swój temat przewodni, stanowiący punkt wyjścia dla autorów zdjęć i tekstów.


Tematem zerowego numeru jest Dark. Ukażą się w nim sesje Agnieszki Stodolskiej, autorki zdjęcia z okładki, Igi Drobisz, Przemka Dzienisa dla Nenukko oraz Niny Sawińskiej prezentującej dorobek młodych polskich projektantów: Magdy Hasiak, Oli Kawałko, U+, Kiss The Frog i Wioli Wołczyńskiej. O swoim podejściu do mody opowiedzą Karolina Kominek i Lidia Popiel. Nie zabraknie również inspirowanych tematem przewodnim felietonów i wywiadu z francuską fotograf Elise Toïdé, współpracującej z Yōji Yamamoto.


Redaktor naczelną Melba Magazine jest Magdalena Nowosadzka. Pismo będzie dystrybuowane bezpłatnie co dwa miesiące, pod adresem http://www.melbamagazine.com/. Melba Magazine obecny jest również w serwisach facebook - http://www.facebook.com/melbamagazine i tumblr - http://melbamagazine.tumblr.com/ 

Oceń artykuł:

Dotychczasowe komentarze
0
komentarzy
Dodaj komentarz jako pierwszy.
Twój komentarzAby skomentować ten artykuł musisz być członkiem społeczności Epr.pl. Zarejestruj się lub zaloguj się tutaj, a następnie wróć do tego artykułu.


W T-Mobile wystarczy zadzwonić raz, by załatwić sprawę – nowa kampania reklamowa T-Mobile dla Firm

T-Mobile startuje z kampanią reklamową skierowaną do przedsiębiorców. Tym razem w roli głównej występuje Bogusław Linda. ...

NO-SPA już na Instagramie i Pintereście!

NO-SPA® dociera do swojej grupy docelowej nie tylko za pośrednictwem tradycyjnych środków przekazu. Z uwagi, iż ...

Superpolisa.pl promuje ubezpieczenia kilkunastu towarzystw

Superpolisa.pl promuje ubezpieczenia kilkunastu towarzystw

Ruszyła kampania reklamowa Superpolisa.pl, platformy sprzedaży ubezpieczeń kilkunastu Towarzystw Ubezpieczeniowych dostępnej w trzech kanałach: internet, call ...