Zamknij
PR w mediach

Megaodszkodowanie za czarny PR?

Witold Sokołowski, 2010-06-08 12:19:56

Megaodszkodowanie za czarny PR?

Historie o wrogich przejęciach i czarnym PR kierowanym przeciwko przejmowanym firmom nie są bynajmniej wyssane z palca.

Grupa Sobieski z flagową wódką Sobieski toczy od miesięcy spór z amerykańskim bankiem the Bank of New York Mellon. Chodzi właśnie o próbę oczernienia marki, naruszenia dobrego imienia i przejęcia jej aktywów. Sobieski żąda 723 mln zł odszkodowania i zapowiedział wejście na drogę sadową w Polsce w razie jego niespełnienia.

O wszystkim donosi dzisiejszy Puls Biznesu: "W zawiadomieniu do prokuratury twierdzi [Grupa Sobieski], że za tymi działaniami stał tzw. Komitet Sterujący zrzeszający część wierzycieli Belvedere, który zaangażował polską agencję public relations Cross Media. Według Sobieskiego, czarny PR był częścią większego planu, który miał doprowadzić do wrogiego przejęcia aktywów grupy lub jej upadłości"

Agencja Crosss Media PR zaprzecza. Szczegóły w Pulsie Biznesu, str. 4, 08-06-2010, autor: Wiktor Szczepaniak.

Oceń artykuł:

Dotychczasowe komentarze
0
komentarzy
Dodaj komentarz jako pierwszy.
Twój komentarzAby skomentować ten artykuł musisz być członkiem społeczności Epr.pl. Zarejestruj się lub zaloguj się tutaj, a następnie wróć do tego artykułu.


Witold Sokołowski

Z wykształcenia anglista, z zamiłowania internauta. Absolwent Amerykanistyki na Uniwersytecie Warszawskim. Wydawca kilku serwisów internetowych, m.in. Epr.pl, Camido.pl, Sportowa.tv.

Patricia Kazadi twarzą AVON Mark

Patricia Kazadi – osobowość telewizyjna, piosenkarka i aktorka została ambasadorką nowej linii kosmetyków do makijażu – ...

Cukiernia Sowa nowym klientem Mint Media

Cukiernia Sowa nowym klientem Mint Media

Od stycznia bieżącego roku agencja interaktywna Mint Media kompleksowo obsługuje profil marki na Facebooku. 

Jestem lekko… no właśnie jaka? Rusza wyjątkowa akcja marki Żywiec Zdrój

Kobiecy nastrój bywa zmienny a natura przewrotna. Raz jesteśmy pełne energii do działania, a już za ...

(PR) Tak właśnie oględ­nie nazywa się dzisiaj obietnice wy­borcze, w XIX i XX wieku określane jako kiełbasa wyborcza, a za komu­ny właśnie jako propaganda sukce­su - Józef Szaniawski, Nasz Dziennik