Zamknij
PR w mediach

Megaodszkodowanie za czarny PR?

Witold Sokołowski, 2010-06-08 12:19:56

Megaodszkodowanie za czarny PR?

Historie o wrogich przejęciach i czarnym PR kierowanym przeciwko przejmowanym firmom nie są bynajmniej wyssane z palca.

Grupa Sobieski z flagową wódką Sobieski toczy od miesięcy spór z amerykańskim bankiem the Bank of New York Mellon. Chodzi właśnie o próbę oczernienia marki, naruszenia dobrego imienia i przejęcia jej aktywów. Sobieski żąda 723 mln zł odszkodowania i zapowiedział wejście na drogę sadową w Polsce w razie jego niespełnienia.

O wszystkim donosi dzisiejszy Puls Biznesu: "W zawiadomieniu do prokuratury twierdzi [Grupa Sobieski], że za tymi działaniami stał tzw. Komitet Sterujący zrzeszający część wierzycieli Belvedere, który zaangażował polską agencję public relations Cross Media. Według Sobieskiego, czarny PR był częścią większego planu, który miał doprowadzić do wrogiego przejęcia aktywów grupy lub jej upadłości"

Agencja Crosss Media PR zaprzecza. Szczegóły w Pulsie Biznesu, str. 4, 08-06-2010, autor: Wiktor Szczepaniak.

Oceń artykuł:

Dotychczasowe komentarze
0
komentarzy
Dodaj komentarz jako pierwszy.
Twój komentarzAby skomentować ten artykuł musisz być członkiem społeczności Epr.pl. Zarejestruj się lub zaloguj się tutaj, a następnie wróć do tego artykułu.


Witold Sokołowski

Z wykształcenia anglista, z zamiłowania internauta. Absolwent Amerykanistyki na Uniwersytecie Warszawskim. Wydawca kilku serwisów internetowych, m.in. Epr.pl, Camido.pl, Sportowa.tv.

Wellman i Bujakiewicz jak Kalisz z Palikotem

Wellman i Bujakiewicz jak Kalisz z Palikotem

Właściciel marki Škoda Auto, Volkswagen Group Polska, prowadzi na swojej stronie internetowej kampanię „ŠKODA – Talk ...

Gest, który uczyni cię wiarygodnym

Położenie ręki na sercu może zwiększyć wiarygodność gestykulującego, a nawet wpłynąć na jego późniejsze zachowanie. Naukowcy ...

Festiwal YouTube w Polsce już 18 czerwca

Zbliża się 3. edycja Orange Video Fest by LifeTube – największe spotkanie youtuberów, gamerów i ich fanów ...

W Stanach istotą kampanii prezydenckich jest program polityczny kandydata, a nie to jakiego kolory nosi on koszule - Piotr Czarnowski, First PR