Zamknij
Nowości - Auto-moto

Mediacore wypromuje adaptery BeSafe

Witold Sokołowski, 2016-07-19 18:39:06

Mediacore wypromuje adaptery BeSafe

Mediacore rozpoczęła współpracę z firmą Marko. Agencja odpowiedzialna jest za realizację kampanii promocyjnej adapterów do pasów bezpieczeństwa dla kobiet w ciąży marki BeSafe.


Firma Marko działa na rynku od 25 lat. Jest dystrybutorem znanych marek zabawek i akcesoriów, takich jak: Tiny Love, Ks Kids, Trunki czy CloudB oraz wózków i fotelików: Besafe, Mima, TFK, Babyzen. Nadrzędną wartością i celem firmy jest troska o bezpieczny, prawidłowy oraz wszechstronny rozwój noworodków, niemowlaków, przedszkolaków i uczniów.


Produkty oferowane przez firmę są innowacyjne i bezpieczne, co potwierdzają Certyfikaty Unii Europejskiej. Marko jest autoryzowanym i wyłącznym dystrybutorem uznanej światowej marki BeSafe, norweskiej firmy produkującej foteliki samochodowe. Niezależne testy pokazują, że w obszarze bezpieczeństwa jest ona europejskim liderem. BeSafe pragnie chronić to, co w życiu rodziców jest najważniejsze – zdrowie i życie ich pociech, dlatego zaleca, by dzieci były jak najdłużej przewożone tyłem do kierunku jazdy. Firma dba o bezpieczeństwo dzieci już od samego poczęcia oferując adaptery do pasów bezpieczeństwa dla kobiet w ciąży.


W ramach działań promocyjnych agencja Mediacore odpowiedzialna jest za stworzenie strategii reklamowej oraz zakup powierzchni reklamowej w kanale digital. Z ramienia Marko za realizację kampanii odpowiada Marketing Manager Arlena Skaba, a po stronie agencji działania koordynuje Account Manager Izabela Pawelczyk. Kampania rozpoczęła się w połowie lipca.

Oceń artykuł:

Dotychczasowe komentarze
0
komentarzy
Dodaj komentarz jako pierwszy.
Twój komentarzAby skomentować ten artykuł musisz być członkiem społeczności Epr.pl. Zarejestruj się lub zaloguj się tutaj, a następnie wróć do tego artykułu.


Wellman i Bujakiewicz jak Kalisz z Palikotem

Wellman i Bujakiewicz jak Kalisz z Palikotem

Właściciel marki Škoda Auto, Volkswagen Group Polska, prowadzi na swojej stronie internetowej kampanię „ŠKODA – Talk ...

Gest, który uczyni cię wiarygodnym

Położenie ręki na sercu może zwiększyć wiarygodność gestykulującego, a nawet wpłynąć na jego późniejsze zachowanie. Naukowcy ...

Festiwal YouTube w Polsce już 18 czerwca

Zbliża się 3. edycja Orange Video Fest by LifeTube – największe spotkanie youtuberów, gamerów i ich fanów ...