Zamknij
Nowości - Auto-moto

Mediacore wypromuje adaptery BeSafe

Witold Sokołowski, 2016-07-19 18:39:06

Mediacore wypromuje adaptery BeSafe

Mediacore rozpoczęła współpracę z firmą Marko. Agencja odpowiedzialna jest za realizację kampanii promocyjnej adapterów do pasów bezpieczeństwa dla kobiet w ciąży marki BeSafe.


Firma Marko działa na rynku od 25 lat. Jest dystrybutorem znanych marek zabawek i akcesoriów, takich jak: Tiny Love, Ks Kids, Trunki czy CloudB oraz wózków i fotelików: Besafe, Mima, TFK, Babyzen. Nadrzędną wartością i celem firmy jest troska o bezpieczny, prawidłowy oraz wszechstronny rozwój noworodków, niemowlaków, przedszkolaków i uczniów.


Produkty oferowane przez firmę są innowacyjne i bezpieczne, co potwierdzają Certyfikaty Unii Europejskiej. Marko jest autoryzowanym i wyłącznym dystrybutorem uznanej światowej marki BeSafe, norweskiej firmy produkującej foteliki samochodowe. Niezależne testy pokazują, że w obszarze bezpieczeństwa jest ona europejskim liderem. BeSafe pragnie chronić to, co w życiu rodziców jest najważniejsze – zdrowie i życie ich pociech, dlatego zaleca, by dzieci były jak najdłużej przewożone tyłem do kierunku jazdy. Firma dba o bezpieczeństwo dzieci już od samego poczęcia oferując adaptery do pasów bezpieczeństwa dla kobiet w ciąży.


W ramach działań promocyjnych agencja Mediacore odpowiedzialna jest za stworzenie strategii reklamowej oraz zakup powierzchni reklamowej w kanale digital. Z ramienia Marko za realizację kampanii odpowiada Marketing Manager Arlena Skaba, a po stronie agencji działania koordynuje Account Manager Izabela Pawelczyk. Kampania rozpoczęła się w połowie lipca.

Oceń artykuł:

Dotychczasowe komentarze
0
komentarzy
Dodaj komentarz jako pierwszy.
Twój komentarzAby skomentować ten artykuł musisz być członkiem społeczności Epr.pl. Zarejestruj się lub zaloguj się tutaj, a następnie wróć do tego artykułu.


Cukiernia Sowa nowym klientem Mint Media

Cukiernia Sowa nowym klientem Mint Media

Od stycznia bieżącego roku agencja interaktywna Mint Media kompleksowo obsługuje profil marki na Facebooku. 

Jestem lekko… no właśnie jaka? Rusza wyjątkowa akcja marki Żywiec Zdrój

Kobiecy nastrój bywa zmienny a natura przewrotna. Raz jesteśmy pełne energii do działania, a już za ...

Wywiad w mediach – szansa na darmową promocję czy realna groźba kryzysu?

Kryptoreklama, stres, niewłaściwa dykcja czy mimika, zbyt długie wypowiedzi i nie na temat, błędy merytoryczne – ...