Zamknij
Nowości - Kariera

Marta Odrzywolska objęła stanowisko Social Media Director w ComPress S.A.

Paweł Gębusiak, 2012-08-21 11:09:39

Marta Odrzywolska, w ramach powierzonych jej zadań, będzie tworzyła nowy dział social media, poszerzając tym samym ofertę agencji ComPress S.A., oraz nadzorowała realizację wszystkich projektów social media w agencji. Jednocześnie będzie odpowiedzialna za prowadzenie szkoleń z zakresu mediów społecznościowych i komunikacji w Internecie.


Social media to sfera, w której marketing przenika się z PR-em, dlatego wierzę, że moje dotychczasowe doświadczenia połączone z bogatymi doświadczeniami konsultantów ComPress sprawią, że realizowane przez agencję projekty w zakresie social media będą bardzo dobrze łączyły te dwie dziedziny i przyniosą wymierne efekty klientom – mówi Marta Odrzywolska, Social Media Director w ComPress S.A.


Wcześniejsze doświadczenia Marta Odrzywolska zebrała w agencji Think Kong jako Social Media Consulting Director, zarządzając zespołem prowadzącym projekty m.in. dla CANAL+, Adobe czy SII Polska. Jej „konikiem” zawodowym są skuteczne strategie komunikacji marek w mediach społecznościowych. Prywatnie mama dwóch synów, którym poświęca każdą wolną chwilę i współlokatorka trzech kotów.

Oceń artykuł:

Dotychczasowe komentarze
0
komentarzy
Dodaj komentarz jako pierwszy.
Twój komentarzAby skomentować ten artykuł musisz być członkiem społeczności Epr.pl. Zarejestruj się lub zaloguj się tutaj, a następnie wróć do tego artykułu.


W T-Mobile wystarczy zadzwonić raz, by załatwić sprawę – nowa kampania reklamowa T-Mobile dla Firm

T-Mobile startuje z kampanią reklamową skierowaną do przedsiębiorców. Tym razem w roli głównej występuje Bogusław Linda. ...

NO-SPA już na Instagramie i Pintereście!

NO-SPA® dociera do swojej grupy docelowej nie tylko za pośrednictwem tradycyjnych środków przekazu. Z uwagi, iż ...

Superpolisa.pl promuje ubezpieczenia kilkunastu towarzystw

Superpolisa.pl promuje ubezpieczenia kilkunastu towarzystw

Ruszyła kampania reklamowa Superpolisa.pl, platformy sprzedaży ubezpieczeń kilkunastu Towarzystw Ubezpieczeniowych dostępnej w trzech kanałach: internet, call ...