Zamknij
Nowości - Biznes i polityka

Marketing Prewencyjny już na rynku

Witold Sokołowski, 2014-03-03 11:01:39

Agencja została założona przez Karola Kotowskiego, który wcześniej odpowiadał za rozwój serwisów społecznościowych spółki Gadu-Gadu należącej do międzynarodowego koncernu mediowego NASPERS, a po rozstaniu ze spółką w czerwcu 2011 roku, prowadził ogólnopolskie kampanie marketingowe dla koncernów farmaceutycznych, oraz Marka Warczykowskiego – prezesa agencji interaktywnej Warski.


Agencja posiada dwa profile działalności: kompleksowe działania marketingowe w Internecie oraz prewencję kryzysową, czyli odpowiada za zapewnienie ochrony wizerunkowej podmiotom, które działają lub występują w social mediach. Obecnie zespół składa się z 7 osób – praktyków, od lat związanych z social media i PR.


Więcej na http://marketingprewencyjny.pl.

Oceń artykuł:

Dotychczasowe komentarze
0
komentarzy
Dodaj komentarz jako pierwszy.
Twój komentarzAby skomentować ten artykuł musisz być członkiem społeczności Epr.pl. Zarejestruj się lub zaloguj się tutaj, a następnie wróć do tego artykułu.


W T-Mobile wystarczy zadzwonić raz, by załatwić sprawę – nowa kampania reklamowa T-Mobile dla Firm

T-Mobile startuje z kampanią reklamową skierowaną do przedsiębiorców. Tym razem w roli głównej występuje Bogusław Linda. ...

NO-SPA już na Instagramie i Pintereście!

NO-SPA® dociera do swojej grupy docelowej nie tylko za pośrednictwem tradycyjnych środków przekazu. Z uwagi, iż ...

Superpolisa.pl promuje ubezpieczenia kilkunastu towarzystw

Superpolisa.pl promuje ubezpieczenia kilkunastu towarzystw

Ruszyła kampania reklamowa Superpolisa.pl, platformy sprzedaży ubezpieczeń kilkunastu Towarzystw Ubezpieczeniowych dostępnej w trzech kanałach: internet, call ...