Zamknij
Nowości - Zdrowie

Marka Skin Up Polska dołącza do grona klientów agencji Blame Us

Nowy User, 2017-03-08 17:58:00

Wśród nowych klientów agencji Blame Us pojawiła się marka SKIN-UP Polska – producent innowacyjnego urządzenia, które przy pomocy ultradźwiękowego mikro-rozpylacza odżywia i nawilża skórę. Agencja będzie odpowiadała za działania public relations oraz digital marketing firmy. Współpraca rozpoczyna się wraz z początkiem marca b.r.


Blame Us to agencja specjalizująca się w działaniach media i public relations, organizacji eventów oraz digital marketingu. Powstała w 2015 roku i od samego początku współpracowała z dużymi i cenionymi brandami z sektora fashion oraz beauty. Wśród jej klientów znajdziemy polską markę obuwia Baldowski, projektanta Macieja Zienia, biżuterię moie, wypożyczalnię sukienek od projektantów Rent’n’Rule oraz kosmetyki ekologiczne Koi Cosmetics. Na czele agencji stoi Iga Chojnicka (CEO), od lat zajmująca się wizerunkiem marek z branży fashion oraz beauty.


W marcu, tego roku, do grona klientów Blame Us dołączyła także firma Skin Up Polska – producent nowoczesnego urządzenia, które odżywia i nawilża skórę, a także spowalnia procesy starzenia przy pomocy ultradźwiękowego mikro-rozpylacza. Skin Up to urządzenie docenione na wielu europejskich rynkach, które pojawiło się m.in. we włoskim Vanity Fair oraz magazynie Io Donna. Agencja Blame Us odpowiada za działania media relations oraz digital marketing marki Skin Up Polska, a także projekty specjalne i wsparcie strategiczne. Więcej informacji można przeczytać na stronie www.skin-up.pl.

Oceń artykuł:

Dotychczasowe komentarze
0
komentarzy
Dodaj komentarz jako pierwszy.
Twój komentarzAby skomentować ten artykuł musisz być członkiem społeczności Epr.pl. Zarejestruj się lub zaloguj się tutaj, a następnie wróć do tego artykułu.


Wellman i Bujakiewicz jak Kalisz z Palikotem

Wellman i Bujakiewicz jak Kalisz z Palikotem

Właściciel marki Škoda Auto, Volkswagen Group Polska, prowadzi na swojej stronie internetowej kampanię „ŠKODA – Talk ...

Gest, który uczyni cię wiarygodnym

Położenie ręki na sercu może zwiększyć wiarygodność gestykulującego, a nawet wpłynąć na jego późniejsze zachowanie. Naukowcy ...

Festiwal YouTube w Polsce już 18 czerwca

Zbliża się 3. edycja Orange Video Fest by LifeTube – największe spotkanie youtuberów, gamerów i ich fanów ...