Zamknij
Nowości - RTV

Mariah Carey w świątecznej kampanii T-Mobile

Witold Sokołowski, 2011-11-17 19:36:55

Mariah Carey i T-Mobile rozpoczęli odliczania czasu do Świąt Bożego Narodzenia wykonaniem najnowszego gwiazdkowego przeboju artystki pt. „Oh Santa”.


Nawiązując do atmosfery Świąt i tradycji wręczania gwiazdkowych prezentów, T-Mobile zorganizował wyjątkowe wydarzenie: Mariah wykonała swoje największe świąteczne przeboje jednocześnie w pięciu europejskich miastach (Krakowie, Frankfurcie, Zagrzebiu, Skopje i Podgoricy) przed tysiącami oczarowanych przechodniów. Było to możliwe dzięki zastosowaniu najnowocześniejszej technologii holograficznej.


Artystka zaśpiewała cztery utwory, w tym przeboje znajdujące się obecnie na 1. i 2. miejscu świątecznej listy „Billboard Holiday Chart”, czyli „All I Want for Christmas is You” i „Oh Santa”, a także „Hero”. Podczas wykonywania tradycyjnej kolędy „Cicha noc” do artystki dołączyła ponad pięciotysięczna widownia śpiewając w swoich ojczystych językach. Dodatkowo, uczestnicy występu mogli pobrać i wyświetlić na swoich smartfonach wirtualną świeczkę, co pozwoliło stworzyć barwny spektakl w pięciu miastach naraz.


To niecodzienne wydarzenie stanowi podstawę nowej kampanii reklamowej, którą Deutsche Telekom wkrótce rozpocznie dla swoich marek (T, T‑Mobile oraz T-Home) w Polsce, Niemczech, Chorwacji, Macedonii i Czarnogórze. W Polsce nowa kampania będzie promowała świąteczne prezenty w ofercie T‑Mobile: wysyłanie nielimitowanych SMSów i MMSów do wszystkich użytkowników T-Mobile w kraju i na świecie, przebojowe gry, jak również smartfony w atrakcyjnych cenach z dostępem do Internetu.

Oceń artykuł:

Dotychczasowe komentarze
0
komentarzy
Dodaj komentarz jako pierwszy.
Twój komentarzAby skomentować ten artykuł musisz być członkiem społeczności Epr.pl. Zarejestruj się lub zaloguj się tutaj, a następnie wróć do tego artykułu.


W T-Mobile wystarczy zadzwonić raz, by załatwić sprawę – nowa kampania reklamowa T-Mobile dla Firm

T-Mobile startuje z kampanią reklamową skierowaną do przedsiębiorców. Tym razem w roli głównej występuje Bogusław Linda. ...

NO-SPA już na Instagramie i Pintereście!

NO-SPA® dociera do swojej grupy docelowej nie tylko za pośrednictwem tradycyjnych środków przekazu. Z uwagi, iż ...

Superpolisa.pl promuje ubezpieczenia kilkunastu towarzystw

Superpolisa.pl promuje ubezpieczenia kilkunastu towarzystw

Ruszyła kampania reklamowa Superpolisa.pl, platformy sprzedaży ubezpieczeń kilkunastu Towarzystw Ubezpieczeniowych dostępnej w trzech kanałach: internet, call ...