Zamknij
Nowości - Zdrowie

Marcowa odsłona kampanii telewizyjnej produktu NURSEA

Witold Sokołowski, 2010-03-08 10:20:56

Dom mediowy Media Concept zaplanował i zakupił kolejną - marcową odsłonę kampanii telewizyjnej produktu NURSEA Trawienie. Działania skierowane są do kobiet. Spoty emitowane będą w stacjach ogólnopolskich oraz kanałach tematycznych. Spot przygotowany został przez agencję Just Health Club.


NURSEA to marka parasolowa, w skład której wchodzą suplementy diety o unikalnym, złożonym składzie opracowanym przez firmę Synoptis Pharma. Preparaty Nursea pomagają pokonywać najczęstsze dolegliwości. Hasło „NURSEA. Daj się sobą zaopiekować” opiera się na głównych wyróżnikach marki: skuteczność, bezpieczeństwo i wygoda. W chwili obecnej NURSEA składa się z trzech preparatów: Odporność, Trawienie i Vita-complex.


Przedstawiciel domu mediowego: Tomasz Karaśkiewicz (Media Manager), osoba odpowiedzialna za kampanię: Jagoda Kutkowska (account manager), agencja: Just Health Club, przedstawiciel agencji: Justyna Rusinowicz (account director).

zobacz film

Oceń artykuł:

Dotychczasowe komentarze
0
komentarzy
Dodaj komentarz jako pierwszy.
Twój komentarzAby skomentować ten artykuł musisz być członkiem społeczności Epr.pl. Zarejestruj się lub zaloguj się tutaj, a następnie wróć do tego artykułu.


W T-Mobile wystarczy zadzwonić raz, by załatwić sprawę – nowa kampania reklamowa T-Mobile dla Firm

T-Mobile startuje z kampanią reklamową skierowaną do przedsiębiorców. Tym razem w roli głównej występuje Bogusław Linda. ...

NO-SPA już na Instagramie i Pintereście!

NO-SPA® dociera do swojej grupy docelowej nie tylko za pośrednictwem tradycyjnych środków przekazu. Z uwagi, iż ...

Superpolisa.pl promuje ubezpieczenia kilkunastu towarzystw

Superpolisa.pl promuje ubezpieczenia kilkunastu towarzystw

Ruszyła kampania reklamowa Superpolisa.pl, platformy sprzedaży ubezpieczeń kilkunastu Towarzystw Ubezpieczeniowych dostępnej w trzech kanałach: internet, call ...