Zamknij
Nowości - Biznes i polityka

Mango Media uruchamia nową kampanię telewizyjną

Witold Sokołowski, 2009-07-03 10:14:00

Od 1 lipca 2009 r. rusza nowa kampania reklamowa Mango Media pod hasłem "Więcej Mango w Internecie". Celem kampanii jest promocja sklepu internetowego Mango.pl, w którym klienci Mango mają do dyspozycji szeroką ofertę, obejmującą zarówno telewizyjne hity, jak i produkty z pokrewnych kategorii.


Spot został zrealizowany na zlecenie spółki w Biurze Reklamy TVN. Kampania będzie widoczna na kanałach: TVN7 oraz TVN Style, a także na Religia TV. Część zakupionych spotów posłuży wsparciu Urodzinowej Promocji z okazji 20-lecia Mango, która trwa do 31 grudnia 2009 r.

Oceń artykuł:

Dotychczasowe komentarze
0
komentarzy
Dodaj komentarz jako pierwszy.
Twój komentarzAby skomentować ten artykuł musisz być członkiem społeczności Epr.pl. Zarejestruj się lub zaloguj się tutaj, a następnie wróć do tego artykułu.


W T-Mobile wystarczy zadzwonić raz, by załatwić sprawę – nowa kampania reklamowa T-Mobile dla Firm

T-Mobile startuje z kampanią reklamową skierowaną do przedsiębiorców. Tym razem w roli głównej występuje Bogusław Linda. ...

NO-SPA już na Instagramie i Pintereście!

NO-SPA® dociera do swojej grupy docelowej nie tylko za pośrednictwem tradycyjnych środków przekazu. Z uwagi, iż ...

Superpolisa.pl promuje ubezpieczenia kilkunastu towarzystw

Superpolisa.pl promuje ubezpieczenia kilkunastu towarzystw

Ruszyła kampania reklamowa Superpolisa.pl, platformy sprzedaży ubezpieczeń kilkunastu Towarzystw Ubezpieczeniowych dostępnej w trzech kanałach: internet, call ...