Zamknij
Transmisje wideo: Konferencja prasowa online 5150 Warsaw Marathon. Sroda (10.02.2016) godz. 12.00.

Social Media - M jak Mobile

M jak Mobile

Facebook Buzz

WWW Review

MOBIEM stawia na aplikacje

MOBIEM stawia na aplikacje

Agencja marketingu mobilnego MOBIEM cały czas rozwija portfolio aplikacji własnych. W chwili obecnej ma łącznie ponad 250 wyprodukowanych programów, na trzy najpopularniejsze systemy operacyjne. Produkcje MOBIEM w 2016 roku pobrały się w ilości ponad 2,7 miliona, co daje łączny zasięg 8,5 miliona unikalnych użytkowników. W ostatnim czasie pojawiły się kolejne aplikacje, m.in. Repertuar Kin dla kinomanów oraz fitWoman i fitMan, dla osób zainteresowanych ćwiczeniami personalnymi. 

czytaj dalej | Komentarze: 0 | Średnia ocen: 0

Gala Mobility Trends 2016 – największe wydarzenie w branży mobilnych technologii

9 lutego 2017 roku podczas Gali Mobility Trends poznaliśmy najlepsze mobilne produkty i usługi 2016 roku. W Teatrze Capitol w Warszawie odbyła się siódma edycja Gali, podczas której zostały wręczone statuetki „Złoty Bell” w 26 kategoriach. W 21 z nich zadecydowali miłośnicy mobilnych rozwiązań, którzy mogli wybierać spośród prawie 450 produktów i usług dodanych do ankiety przez producentów lub dystrybutorów. 

czytaj dalej | Komentarze: 0 | Średnia ocen: 0

PKO Bank Polski mobilnym bankiem roku 2016

PKO Bank Polski został uhonorowany nagrodą „Złoty Bell” w kategorii mobilny bank roku 2016 za aplikację mobilną IKO. Uzyskał najwięcej głosów internautów.

czytaj dalej | Komentarze: 0 | Średnia ocen: 0

Smacznego Warszawo - UberEATS nareszcie w Polsce!

Od 07 lutego 2017 od godziny 11:00, zamawianie jedzenia z dostawą do domu lubbiura jest w Warszawie równie proste, jak zamówienie przejazdu. W stolicy Polski pojawiła się aplikacja UberEATS, umożliwiająca zamawianie posiłków z ulubionych restauracji jeszcze szybciej niż było to możliwe. Warszawa jest dziesiątym miastem w Europie i pierwszym w Europie Środkowo-Wschodniej, w którym dostępna jest usługa. 

czytaj dalej | Komentarze: 0 | Średnia ocen: 0

adCookie z aplikacją mobilną Qute wchodzi na rynek indonezyjski

Wrocławska agencja digitalowa adCookie rozpoczyna międzynarodową promocję aplikacji mobilnej Qute, w której zebrana społeczność pomaga użytkownikom w codziennych, modowych wyborach. Działania adCookie, poprzedzone dogłębnym researchem rynków południowo – wschodniej Azji, obejmują dotarcie do użytkowników z Indonezji, Wietnamu oraz Turcji. Agencja adCookie została wybrana w drodze przetargu. 

czytaj dalej | Komentarze: 0 | Średnia ocen: 0

Cinkciarz.pl z nominacją do nagrody za najlepszą aplikację roku

Aplikacja Cinkciarz.pl została nominowana do nagrody Mobile Trends Awards. Najlepsze mobilne projekty 2016 r. poznamy 8-10 marca w Krakowie na Mobile Trends Conference, najbardziej prestiżowej branżowej konferencji w Polsce. 

czytaj dalej | Komentarze: 0 | Średnia ocen: 0

Testujemy Aplikacje - rzeczowy feedback dla tworów aplikacji

Już 60 proc. Polaków korzysta ze smartfonów, a nasz rynek mobilny należy do najdynamiczniej rozwijających się w Europie. Wraz z popularnością urządzeń rośnie liczba powstających aplikacji mobilnych, które siłą rzeczy konkurują pomiędzy sobą w appstorach.

czytaj dalej | Komentarze: 0 | Średnia ocen: 0

Aplikacja karaoke uczy dzieci zdrowej diety

Aplikacja karaoke uczy dzieci zdrowej diety

„Jabłko, gruszka, marchew, pietruszka! Pomidor, borówka, truskawka – sztuka nówka!” – wyliczają w takt muzyki Julia Kamińska i Jarosław Boberek. Aplikacja stworzona przez Fabrykę Komunikacji Społecznej w ramach kampanii „Owoce i warzywa w szkole” pokazuje najmłodszym, że zdrowe odżywianie to nie przymus, a dobra zabawa.

czytaj dalej | Komentarze: 0 | Średnia ocen: 0

Galeria Katowicka reklamuje aplikację mobilną Navishopper

Rozpoczęła się kolejna, wiosenna akcja specjalna realizowana przez Galerię Katowicką w ramach zakupowej aplikacji mobilnej Navishopper. Oprócz setek nowych nagród, które pojawiły się w aplikacji, od tych najdrobniejszych, dostępnych nawet po jednych zakupach jak bilety do kina, teatru, kawy, desery lodowe, pizze, przez sprzęt AGD.

czytaj dalej | Komentarze: 0 | Średnia ocen: 0

Streetcom inwestuje w technologię mobilną

Agencja marketingu rekomendacji Streetcom Polska rozwija technologię. Od października, ponad 360 tys. ekspertów ze społeczności Streetcom ma do dyspozycji aplikację mobilną, która jeszcze bardziej usprawnia zarządzanie kampaniami i ułatwia ambasadorom aktywność w każdej sytuacji.

czytaj dalej | Komentarze: 0 | Średnia ocen: 6

"Moje Przepisy" od marki WINIARY

"Moje Przepisy" od marki WINIARY

Nowa aplikacja „Moje Przepisy” od marki WINIARY gromadzi ulubione przepisy z dowolnych źródeł w jednym miejscu – w smartfonie. Są one dostępne w każdym miejscu i o każdej porze.

czytaj dalej | Komentarze: 0 | Średnia ocen: 0

Aplikacja eskaGO na podium Google Play

Aplikacja eskaGO na podium Google Play

Aplikacja eskaGO wyprzedziła YouTube. Aktualnie w Google Play zajmuje wysoką 3. pozycję w kategorii Najlepsze aplikacje. Ranking Google Play tworzony jest na podstawie liczby pobrań na urządzenia z Androidem.

czytaj dalej | Komentarze: 0 | Średnia ocen: 0

Strona 1 z 40 1 2 3 ... »
Cukiernia Sowa nowym klientem Mint Media

Cukiernia Sowa nowym klientem Mint Media

Od stycznia bieżącego roku agencja interaktywna Mint Media kompleksowo obsługuje profil marki na Facebooku. 

Jestem lekko… no właśnie jaka? Rusza wyjątkowa akcja marki Żywiec Zdrój

Kobiecy nastrój bywa zmienny a natura przewrotna. Raz jesteśmy pełne energii do działania, a już za ...

Wywiad w mediach – szansa na darmową promocję czy realna groźba kryzysu?

Kryptoreklama, stres, niewłaściwa dykcja czy mimika, zbyt długie wypowiedzi i nie na temat, błędy merytoryczne – ...

Młdzi ludzie za pomocą zdjęć publikowanych w serwisach społecznościowych nie tylko pokazują kim są, ale przede wszystkim mają świadomość bycia medium - Natalia Hatalska, blogerka.