Zamknij
Nowości - Media i marketing

Lwy PR. Konkurs i konferencja Polskiego Stowarzyszenia Public Relations

Witold Sokołowski, 2011-08-17 16:19:50

Lwy PR. Konkurs i konferencja Polskiego Stowarzyszenia Public Relations

„Lwy PR” to nowy, doroczny plebiscyt organizowany przez Polskie Stowarzyszenie Public Relations na najwybitniejsze osobowości profesji public relations w Polsce.


Zgłoszone mogą być osoby fizyczne działające w dziedzinie PR w jednym z trzech sektorów gospodarki: sektor publiczny, biznes oraz działalność pozarządowa (NGO), a zgłaszającymi – wszystkie osoby fizyczne.Wręczenie Lwów PR będzie połączone z konferencją "Wyzwania dla branży PR" i będzie miało miejsce 29 września.


Wyłonienie zwycięzców odbywa się w trakcie dwuetapowego głosowania. Spośród zgłoszonych kandydatur komisja konkursowa wybiera po trzy osoby w każdej kategorii i poddaje je pod głosowanie członków PSPR. Taka demokratyczna i szeroka metodologia zapewnia najpełniejszy możliwy obiektywizm wyboru, a jednocześnie jest najwyższą formą uznania przez środowisko zawodowe PR. Laureaci zostaną uhonorowani tytułem i statuetką „Lwa PR”.


Główne kryteria oceny zawierają nie tylko udokumentowane osiągnięcia zawodowe kandydatów, ale także nowatorskość stosowanych przez nich pomysłów i rozwiązań oraz przestrzeganie etyki zawodowej i społecznej.


„Odeszliśmy od formuły konkursu, w którym komisja lub jury przyznaje nagrody w poszczególnych, zawężonych kategoriach, jak np. najlepsza kampania PR, najlepsze wydarzenie promocyjne roku, czy najlepszy magazyn dla pracowników. Chcemy uhonorować najwybitniejsze osobowości naszej branży za bieżącą działalność, za to, że inspirują całe nasze środowisko zawodowe, że prowokują nas do przemyśleń i do kwestionowania utartych szlaków” – wyjaśnia ideę plebiscytu Szymon Sikorski, Prezes zarządu PSPR.


Gali wręczeniu Lwów 2011 towarzyszyć będzie konferencja "Wyzwania dla branży PR ad 2011". Więcej informacji na stronie: http://lwypr.pl.

Oceń artykuł:

Dotychczasowe komentarze
0
komentarzy
Dodaj komentarz jako pierwszy.
Twój komentarzAby skomentować ten artykuł musisz być członkiem społeczności Epr.pl. Zarejestruj się lub zaloguj się tutaj, a następnie wróć do tego artykułu.


W T-Mobile wystarczy zadzwonić raz, by załatwić sprawę – nowa kampania reklamowa T-Mobile dla Firm

T-Mobile startuje z kampanią reklamową skierowaną do przedsiębiorców. Tym razem w roli głównej występuje Bogusław Linda. ...

NO-SPA już na Instagramie i Pintereście!

NO-SPA® dociera do swojej grupy docelowej nie tylko za pośrednictwem tradycyjnych środków przekazu. Z uwagi, iż ...

Superpolisa.pl promuje ubezpieczenia kilkunastu towarzystw

Superpolisa.pl promuje ubezpieczenia kilkunastu towarzystw

Ruszyła kampania reklamowa Superpolisa.pl, platformy sprzedaży ubezpieczeń kilkunastu Towarzystw Ubezpieczeniowych dostępnej w trzech kanałach: internet, call ...