Zamknij
Nowości - Informacje lokalne

LUKSUSOWY CITY BREAK W WARSZAWIE

Nowy User, 2017-01-25 10:31:31

16 stycznia ruszyła 10-dniowa kampania promująca Warszawę jako atrakcyjną destynację leisure w brytyjskim radiu Jazz FM zainicjowana przez londyński ośrodek Polskiej Organizacji Turystycznej przy współpracy z Warszawską Organizacją Turystyczną.


Radio Jazz FM ma zasięg ponad 1 mln odbiorców, głównie z Londynu. Oprócz spotów i advertoriali, promocji w social mediach i na podstronie jazzfm.com prowadzony będzie konkurs, w ramach którego do wygrania będzie 5-dniowy pobyt do Warszawy.


Wspólnie z członkami Warszawska Organizacja Turystyczna przygotowała pakiet nagród: 5-dniowy pobyt w 5-gwiazdkowym hotelu Intercontinental z dostępem do strefy wellness i spa, udział w warsztatach z kuchni polskiej z Polish Your Cooking, wstęp do kluczowych warszawskich muzeów i atrakcji dzięki Warsaw Pass oraz night tour po barach i pubach z Adventure Warsaw.

Oceń artykuł:

Dotychczasowe komentarze
0
komentarzy
Dodaj komentarz jako pierwszy.
Twój komentarzAby skomentować ten artykuł musisz być członkiem społeczności Epr.pl. Zarejestruj się lub zaloguj się tutaj, a następnie wróć do tego artykułu.


Cukiernia Sowa nowym klientem Mint Media

Cukiernia Sowa nowym klientem Mint Media

Od stycznia bieżącego roku agencja interaktywna Mint Media kompleksowo obsługuje profil marki na Facebooku. 

Jestem lekko… no właśnie jaka? Rusza wyjątkowa akcja marki Żywiec Zdrój

Kobiecy nastrój bywa zmienny a natura przewrotna. Raz jesteśmy pełne energii do działania, a już za ...

Wywiad w mediach – szansa na darmową promocję czy realna groźba kryzysu?

Kryptoreklama, stres, niewłaściwa dykcja czy mimika, zbyt długie wypowiedzi i nie na temat, błędy merytoryczne – ...