Zamknij
Nowości - Informacje lokalne

LUKSUSOWY CITY BREAK W WARSZAWIE

Nowy User, 2017-01-25 10:31:31

16 stycznia ruszyła 10-dniowa kampania promująca Warszawę jako atrakcyjną destynację leisure w brytyjskim radiu Jazz FM zainicjowana przez londyński ośrodek Polskiej Organizacji Turystycznej przy współpracy z Warszawską Organizacją Turystyczną.


Radio Jazz FM ma zasięg ponad 1 mln odbiorców, głównie z Londynu. Oprócz spotów i advertoriali, promocji w social mediach i na podstronie jazzfm.com prowadzony będzie konkurs, w ramach którego do wygrania będzie 5-dniowy pobyt do Warszawy.


Wspólnie z członkami Warszawska Organizacja Turystyczna przygotowała pakiet nagród: 5-dniowy pobyt w 5-gwiazdkowym hotelu Intercontinental z dostępem do strefy wellness i spa, udział w warsztatach z kuchni polskiej z Polish Your Cooking, wstęp do kluczowych warszawskich muzeów i atrakcji dzięki Warsaw Pass oraz night tour po barach i pubach z Adventure Warsaw.

Oceń artykuł:

Dotychczasowe komentarze
0
komentarzy
Dodaj komentarz jako pierwszy.
Twój komentarzAby skomentować ten artykuł musisz być członkiem społeczności Epr.pl. Zarejestruj się lub zaloguj się tutaj, a następnie wróć do tego artykułu.


zanox i Affiliate Window łączą siły. W wyniku rebrandignu powstaje marka Awin

zanox, wiodąca w Europie sieć reklamy efektywnościowej, wraz z firmą partnerską Affiliate Window, z dniem 6 ...

Pozycjonowanie strony to pozycjonowanie marki w umysłach ludzi

Termin pozycjonowanie ma bez wątpienia pozytywny wydźwięk. Kompleksowe pozycjonowanie stron www to nie tylko inwestycja w ...

Koral z reklamą lodów Grand Gold

Wraz z premierą filmu „Ciemniejsza strona Greya” startuje kampania spotu „Grand Gold – Władca zmysłów” PPL ...