Zamknij
Relacje

Ludzie roku Briefu uhonorowani

Witold Sokołowski, 2012-10-02 00:58:37

Ludzie roku Briefu uhonorowani

Minister Hanna Trojanowska, Ryszard Grobelny, prezydent Poznania, Adam Matusiewicz, marszałek województwa śląskiego oraz Tomasz Lis, Szymon Majewski, a także prezesi, dyrektorzy marketingu i sprzedaży dużych firm, włodarze polskich miast i regionów, prezesi i właściciele agencji reklamowych i domów mediowych, dyrektorzy marketingu i biur reklamy mediów, dziennikarze ogólnopolskich mediów i wiele innych znakomitych osobistości można było spotkać w jednym miejscu – na 13. urodzinach magazynu „Brief”, najlepszej imprezie biznesowej tego roku. Podczas gali urodzinowej magazyn „Brief” przyznał wyróżnieni Ludzie roku ,,Briefu”.

- Po trzynastu latach magazyn „Brief”, zajmujący się do tej pory przede wszystkim tematyką marketingu i sprzedaży, dojrzał do tego, by reprezentować cały polski biznes. Budujemy platformę propagandową, służącą do osiągnięcia sukcesu w biznesie, sporcie, turystyce, kulturze… Zapraszam do współpracy prezesów firm, małe i średnie przedsiębiorstwa oraz wszystkich, którzy mają świadomość, że to oni tworzą wartość dochodu narodowego w Polsce– mówi Grzegorz Kiszluk, redaktor naczelny magazynu „Brief”.

Podczas uroczystej gali urodzinowej, która odbyła się 27 września w klubie Sztuki & Sztuczki w Warszawie po raz kolejny magazyn „Brief” uhonorował osoby, które w ciągu ostatnich 12. miesięcy szczególnie zasłużyły się dla rozwoju branży w której działają, gospodarki, regionu czy całego kraju. Nagrody zostały przyznane w następujących kategoriach:

CZŁOWIEK MEDIÓW:

Nominowani:

  • Jacek Czynajtis, prezes zarządu, Optizen Labs
  • Tomasz Lis, dziennikarz, założyciel Natemat.pl

Człowiekiem mediów Briefu 2012 został Tomasz Lis za stworzenie platformy informacyjno - blogowej Natemat.pl wzorowanej na „Huffington Post”, zrzeszającej blogerów z różnych środowisk – w tym polityków, liderów opinii i celebrytów.

CZŁOWIEK REKLAMY

Nominowani:

  • Piotr Chrobot i Piotr Osiński, creative director i  copywriter,
  • Interactive Solutions / Saatchi & Saatchi Digital
  • Wojciech Dagiel, creative director, McCann Erickson
  • Paweł Kastory, założyciel, CEO, partner, Corporate Profile DDB Group

Człowiekiem reklamy Briefu 2012 został Paweł Kastory za ustanawianie na rodzimym rynku reklamowym wysokich standardów pracy, dzięki czemu m.in. przywieziono do Polski trzy Lwy zdobyte w czasie 59. edycji Cannes Lions.

GWIAZDA REKLAMY

Nominowani:

  • Chuck Norris, za dystans do siebie i własnego wizerunku, co prezentuje w kampaniach BZ WBK. Wynika z nich, że ,,gdy pojawia się Chuck Norris, zawsze robi się gorąco”.
  • Henio, za skuteczne podbijanie mediów społecznościowych po karierze telewizyjnej i fakt, że teksty pochodzące z reklam z udziałem ekspertów Tesco weszły do codziennego języka wielu Polaków.
  • Janusz Rewiński, za wcielenie się w postać Molocha, który nie odnajduje się w nowej rzeczywistości po zmianach, jakie dokonały się w PZU.

Gwiazdą Reklamy Briefu 2012 został Janusz Rewiński za wcielenie się w postać Molocha, który nie odnajduje się w nowej rzeczywistości po zmianach, jakie dokonały się w PZU.

CZŁOWIEK PR-U

Nominowani w kategorii Przedstawiciel agencji:

  • Katarzyna Przewuska, COO, Havas Worldwide Warsaw
  • Paweł Trochimiuk, prezes zarządu, Partner of Promotion  

Człowiekiem PR-u Briefu 2012 w kategorii Przedstawiciel agencji został Paweł Trochimiuk za wkład w rozwój polskiego rynku PR jako wieloletni zarządzający Związkiem Firm Public Relations, do którego inicjatyw należą m.in. konkurs „Złote Spinacze”, London School of Public Relations czy PR Forum.

Nominowani w kategorii Przedstawiciel firmy:

  • Paweł Gniadek, szef departamentu komunikacji rynkowej i PR, Tauron Polska Energia
  • Joanna Janowicz-Strzyżewska, rzecznik prasowa Oficjalnej Strefy Kibica w Poznaniu, Euro Poznań 2012

Człowiekiem PR-u Briefu 2012 w kategorii Przedstawiciel firmy został Paweł Gniadek za profesjonalizm, systematyczność i transparentność w zakresie informowania o działalności Grupy Tauron, w tym sponsoringu sportowym i muzycznym, której interesariuszami są przedstawiciele różnych grup społecznych i wiekowych.

MENEDŻER MARKETINGU MIEJSC BRIEF FOR POLAND

Nominowani:

  • Ryszard Grobelny, prezydent miasta Poznania
  • Jacek Majchrowski, prezydent miasta Krakowa
  • Adam Matusiewicz, marszałek województwa śląskiego
  • Jacek Protas, marszałek województwa warmińsko-mazurskiego

Menedżerem Marketingu Miejsc Brief for Poland 2012 został Jacek Protas za stworzenie silnej marki regionu dzięki kampanii ,,Mazury Cud Natury” i zakwalifikowanie się do finału konkursu ,,New 7 Wonders’’, drugim laureatem w tej kategorii został Ryszard Grobelny za konsekwentne, skuteczne i nieszablonowe budowanie marki miasta Poznań.

CZŁOWIEK MARKETINGU I SPRZEDAŻY

Nominowani:

  • Wojciech Bortkiewicz, dyrektor marketingu, Stock Polska
  • Marek Kmiecik, dyrektor marketingu i członek zarządu, Hoop Polska
  • Adam Manikowski, dyrektor działu marketingu, Jeronimo Martins Polska  

Człowiekiem marketingu i sprzedaży Brief 2012 zostaje Marek Kmiecik za skuteczne zarządzanie markami z portfolio koncernu i budowanie ich silnej pozycji na rynku.

Oprócz wymienionych kategorii, redakcja magazynu „Brief” przyznała nagrody specjalne w kategoriach:

PROJEKT KOMUNIKACJI MARKETINGOWEJ ROKU 2012

,,5 Stadion” za pomysł, rozmach i efektywność projektu, który spowodował, że marka Tyskie stała się jedną z najbardziej kojarzonych z Euro 2012, mimo że nie była ani sponsorem turnieju, ani reprezentacji. Nagrodę odebrali przedstawiciele Kompanii Piwowarskiej.

CZŁOWIEK ROKU BRIEFU 2012

Laureaci to:

Michał Łojewski - projektant, współzałożyciel White Cat Studio za skuteczne prowadzenie biznesu na polu pozyskiwania znaczących klientów, takich jak Alior Bank, PKO BP, Netia czy PZU, i promowanie na rodzimym rynku znaczenia identyfikacji wizualnej dla biznesu oraz Wojciech Sobieraj, prezes zarządu Alior Bank, za osiągnięcia w dziedzinie zarządzania biznesem. W szczególności za skuteczne wprowadzenie na rynek usług finansowych nowego gracza i zdobycie mocnej pozycji w bardzo trudnym dla tej branży okresie.

W tym roku redakcja magazynu ,,Brief” postanowiła uhonorować także najlepsze dokonania w zakresie komunikacji marketingowej w sektorze publicznym. W tym roku nagradzamy Ministerstwo Gospodarki. Pan Waldemar Pawlak, wicepremier, minister gospodarki, otrzymał wyróżnienie specjalne za unikatowe, na tle innych ministerstw, działanie zmierzające do stworzenia identyfikacji wizualnej Ministerstwa Gospodarki oraz za dbałość o wizerunek i promocję polskiej gospodarki na świecie. Natomiast Pani minister Hanna Trojanowska, pełnomocnik rządu ds. polskiej energetyki jądrowej, jest wyróżniona za kampanię ,,Poznaj atom. Porozmawiajmy o Polsce z energią” jako najlepszą akcję sektora publicznego.

Wieczorna gala była jak zwykle idealnym momentem na wymianę doświadczeń i nawiązanie nowych kontaktów.

Strona 1 z 1 1

Oceń artykuł:

Dotychczasowe komentarze
0
komentarzy
Dodaj komentarz jako pierwszy.
Twój komentarzAby skomentować ten artykuł musisz być członkiem społeczności Epr.pl. Zarejestruj się lub zaloguj się tutaj, a następnie wróć do tego artykułu.


Witold Sokołowski

Z wykształcenia anglista, z zamiłowania internauta. Absolwent Amerykanistyki na Uniwersytecie Warszawskim. Wydawca kilku serwisów internetowych, m.in. Epr.pl, Camido.pl, Sportowa.tv.

W T-Mobile wystarczy zadzwonić raz, by załatwić sprawę – nowa kampania reklamowa T-Mobile dla Firm

T-Mobile startuje z kampanią reklamową skierowaną do przedsiębiorców. Tym razem w roli głównej występuje Bogusław Linda. ...

NO-SPA już na Instagramie i Pintereście!

NO-SPA® dociera do swojej grupy docelowej nie tylko za pośrednictwem tradycyjnych środków przekazu. Z uwagi, iż ...

Superpolisa.pl promuje ubezpieczenia kilkunastu towarzystw

Superpolisa.pl promuje ubezpieczenia kilkunastu towarzystw

Ruszyła kampania reklamowa Superpolisa.pl, platformy sprzedaży ubezpieczeń kilkunastu Towarzystw Ubezpieczeniowych dostępnej w trzech kanałach: internet, call ...