Zamknij
Nowości - Sport

LUBAWA S.A. zmienia wizerunek

Witold Sokołowski, 2004-04-08 00:50:00

LUBAWA S.A., dystrybutor sprzętu turystycznego i sportowego, a także wojskowego sprzętu logistycznego oraz specjalistycznego sprzętu chroniącego przed upadkiem z wysokości, współpracuje z agencją Discipl!ne Media Group w zakresie zmiany Corporate Identity spółki.W pierwszym etapie LUBAWA S.A. zleciła agencji zaprojektowanie nowego logo oraz przebudowę strony internetowej zgodnie z nową strategią wizerunkową firmy.


- „Postanowiliśmy nieco zmienić wizerunek firmy, w pierwszej kolejności odmładzając nasze logo. Obecnie pracujemy nad przebudową strony internetowej - w najbliższych miesiącach planujemy poszerzenie działu sportowego serwisu o podstrony do marek naszych partnerów: SELECT, SPALDING, GALA, RUSSELL ATHLETIC oraz NORTHLAND PROFESSIONAL” – mówi Witold Jesionowski, prezes zarządu LUBAWA S.A.


Modernizacja wizerunku LUBAWA S.A. zostanie zakończona opracowaniem tzw. book of brand, czyli zbioru wytycznych identyfikacji wizualnej firmy. Pozycja ta umożliwi spółce konsekwentne stosowanie określonych zasad i reguł odnoszących się do wizerunku korporacyjnego LUBAWA S.A.

Oceń artykuł:

Dotychczasowe komentarze
0
komentarzy
Dodaj komentarz jako pierwszy.
Twój komentarzAby skomentować ten artykuł musisz być członkiem społeczności Epr.pl. Zarejestruj się lub zaloguj się tutaj, a następnie wróć do tego artykułu.


W T-Mobile wystarczy zadzwonić raz, by załatwić sprawę – nowa kampania reklamowa T-Mobile dla Firm

T-Mobile startuje z kampanią reklamową skierowaną do przedsiębiorców. Tym razem w roli głównej występuje Bogusław Linda. ...

NO-SPA już na Instagramie i Pintereście!

NO-SPA® dociera do swojej grupy docelowej nie tylko za pośrednictwem tradycyjnych środków przekazu. Z uwagi, iż ...

Superpolisa.pl promuje ubezpieczenia kilkunastu towarzystw

Superpolisa.pl promuje ubezpieczenia kilkunastu towarzystw

Ruszyła kampania reklamowa Superpolisa.pl, platformy sprzedaży ubezpieczeń kilkunastu Towarzystw Ubezpieczeniowych dostępnej w trzech kanałach: internet, call ...