Zamknij
Nowości - Dom i wnętrze

Łowicz reklamuje włoskie sosy w mobile’u

Paweł Gębusiak, 2013-02-18 20:27:39

Marka Łowicz rozpoczęła mobilną kampanię nowej linii sosów włoskich Łowicz. Reklamy pokazują się konsumentom przy listach zakupów w aplikacji Listonic.


Użytkownikom jednej z najpopularniejszych polskich aplikacji wyświetlają się reklamy sosów Łowicz dopasowane do produktów takich jak makarony i sosy. Po kliknięciu w komunikat reklamowy użytkownicy smartfonów mogą jednym ruchem dodać wybrany sos Łowicz do swojej listy zakupów.


Kampania reklamowa sosów włoskich Arrabbiata (z papryką chili), Puttanesca (z oliwkami i kaparami) i Basilico (z bazylią) potrwa do 10 marca. W tym czasie reklama wyświetli się prawie czterystu tysiącom użytkowników aplikacji. Kampania mobilna jest uzupełniona o banery wyświetlające się przy liście zakupów.


Sosy włoskie Łowicz to linia produktów mająca charakter premium. Użytkownicy Listonic to idealna grupa docelowa tego typu towarów. Z aplikacji korzystają bowiem osoby w wieku 25-45 lat, mieszkające w dużych miastach. Są to osoby odpowiedzialne w rodzinie za zakupy lub mające na nie istotny wpływ. Najczęściej określani są jako „upmarket” lub „affluent”, są posiadaczami topowych smartfonów.

Oceń artykuł:

Dotychczasowe komentarze
0
komentarzy
Dodaj komentarz jako pierwszy.
Twój komentarzAby skomentować ten artykuł musisz być członkiem społeczności Epr.pl. Zarejestruj się lub zaloguj się tutaj, a następnie wróć do tego artykułu.


W T-Mobile wystarczy zadzwonić raz, by załatwić sprawę – nowa kampania reklamowa T-Mobile dla Firm

T-Mobile startuje z kampanią reklamową skierowaną do przedsiębiorców. Tym razem w roli głównej występuje Bogusław Linda. ...

NO-SPA już na Instagramie i Pintereście!

NO-SPA® dociera do swojej grupy docelowej nie tylko za pośrednictwem tradycyjnych środków przekazu. Z uwagi, iż ...

Superpolisa.pl promuje ubezpieczenia kilkunastu towarzystw

Superpolisa.pl promuje ubezpieczenia kilkunastu towarzystw

Ruszyła kampania reklamowa Superpolisa.pl, platformy sprzedaży ubezpieczeń kilkunastu Towarzystw Ubezpieczeniowych dostępnej w trzech kanałach: internet, call ...