Zamknij
Nowości - Kariera

Lidia Roguska na nowym stanowisku w Truly

Nowy User, 2017-03-09 07:16:27

Lidia Roguska na nowym stanowisku w Truly

Od lutego 2017r. Lidia Roguska zajmuje stanowisko BUSINESS DEVELOPMENT DIRECTORA w Truly. W ramach nowych obowiązków jest odpowiedzialna za tworzenie produktów agencji, nadzór nad działem Client Service oraz współpracę z podmiotami Polska Press Grupy.


Lidia Roguska doświadczenie w branży mediowej doskonali od ponad 11 lat. Zaczynała w agencji reklamowej GMP, gdzie zajmowała się realizacją eventów i akcji ambientowych. Kolejno związana m.in. z Agorą i dziennikiem Metro jako BTL Manager, platformą sprzedażową See-Me Propaganda.pl jako Key Account Manager oraz współwłaściciel w Media Stars Polska. W agencji Truly od sierpnia 2015 roku. Dotychczas była odpowiedzialna za rozwój oferty eventowej oraz BTLowej spółki.


Truly (dawniej Przeagencja) należy do Polska Press od kwietnia 2015 roku. Firma dostarcza marketerom kompleksowe rozwiązania komunikacyjne. Główni klienci firmy to Grupa Żywiec, Oriflame, BIC, Nestle, Netto.

Oceń artykuł:

Dotychczasowe komentarze
0
komentarzy
Dodaj komentarz jako pierwszy.
Twój komentarzAby skomentować ten artykuł musisz być członkiem społeczności Epr.pl. Zarejestruj się lub zaloguj się tutaj, a następnie wróć do tego artykułu.


Cukiernia Sowa nowym klientem Mint Media

Cukiernia Sowa nowym klientem Mint Media

Od stycznia bieżącego roku agencja interaktywna Mint Media kompleksowo obsługuje profil marki na Facebooku. 

Jestem lekko… no właśnie jaka? Rusza wyjątkowa akcja marki Żywiec Zdrój

Kobiecy nastrój bywa zmienny a natura przewrotna. Raz jesteśmy pełne energii do działania, a już za ...

Wywiad w mediach – szansa na darmową promocję czy realna groźba kryzysu?

Kryptoreklama, stres, niewłaściwa dykcja czy mimika, zbyt długie wypowiedzi i nie na temat, błędy merytoryczne – ...