Zamknij
Nowości - RTV

Leon Hortex powraca

Witold Sokołowski, 2008-10-02 09:28:00

1 października rozpoczęła się emisja nowego spotu reklamowego Hortex Leon – produktów dla dzieci w wieku 3 – 7 lat. Spot przygotowała agencja Euro RSCG Warsaw. Reklama „Świecące nagrody” nawiązuje do najnowszej promocji konsumenckiej, w której dzieci mogą zdobyć niezwykłe świecące zabawki. Wszystkie nagrody, a także wiele innych atrakcji, można zobaczyć na stronie http://www.lewleon.pl/. Spoty emitowane będą m.in. w TVP oraz telewizji Polsat. Zakupem mediów zajął się dom mediowy Mediaedge:cia.

Oceń artykuł:

Dotychczasowe komentarze
0
komentarzy
Dodaj komentarz jako pierwszy.
Twój komentarzAby skomentować ten artykuł musisz być członkiem społeczności Epr.pl. Zarejestruj się lub zaloguj się tutaj, a następnie wróć do tego artykułu.


W T-Mobile wystarczy zadzwonić raz, by załatwić sprawę – nowa kampania reklamowa T-Mobile dla Firm

T-Mobile startuje z kampanią reklamową skierowaną do przedsiębiorców. Tym razem w roli głównej występuje Bogusław Linda. ...

NO-SPA już na Instagramie i Pintereście!

NO-SPA® dociera do swojej grupy docelowej nie tylko za pośrednictwem tradycyjnych środków przekazu. Z uwagi, iż ...

Superpolisa.pl promuje ubezpieczenia kilkunastu towarzystw

Superpolisa.pl promuje ubezpieczenia kilkunastu towarzystw

Ruszyła kampania reklamowa Superpolisa.pl, platformy sprzedaży ubezpieczeń kilkunastu Towarzystw Ubezpieczeniowych dostępnej w trzech kanałach: internet, call ...