Zamknij
Nowości - Media i marketing

Leon częstuje nowym sokiem marchwiowym

Witold Sokołowski, 2007-10-18 16:48:00

18 października ruszyła kampania telewizyjna nowej linii produktów firmy Hortex - przecierowych soków marchwiowo-owocowych Hortex Leon. Spot reklamowy będzie emitowany w ogólnopolskich stacjach telewizyjnych oraz kanałach tematycznych dla najmłodszych widzów.

Firma Hortex Holding, producent wyśmienitych soków, nektarów i napojów, wprowadziła na rynek nową linię soków przecierowych marchewkowo-owocowych pod marką Hortex Leon.

- „Premierze nowych produktów towarzyszą intensywne działania promocyjne, obejmujące m. in. kampanię telewizyjną, internetową, odnowienie logotypu serii produktów Hortex Leon, zmianę opakowań oraz postaci lwa Leona” – mówi Ewa Bobrownicka - Libchen, kierownik Marketingu Strategicznego Hortex Holding. – „Na potrzeby linii produktów Hortex Leon stworzyliśmy również serwis internetowy dla najmłodszych www.lewleon.pl, gdzie znajdują się gry i zabawy edukacyjne” – dodaje.

W kampanii telewizyjnej wykorzystany zostanie nowy 30-sekundowy spot reklamowy, który podobnie jak poprzednie reklamy marki, jest adresowany głównie do dzieci w wieku 4-9 lat i zrealizowany przy użyciu tej samej techniki animacyjnej. W reklamie została wykorzystana dotychczasowa linia melodyczna, aby dzieci już od pierwszej sekundy wiedziały, że powrócił dobrze im znany i lubiany lew Leon, którego „każdy w dżungli dobrze zna i który zawsze fajne pomysły ma”. Jest to główny bohater filmu, który tym razem, częstując zwierzęta nowym sokiem, pomaga im wygrać wyścig rajdowy w dżungli. Reklama „Rajd” jest zabawna, pełna energii, dynamiczna i spontaniczna, taka jak lew Leon, z którym dzieci zawsze mają dobrą zabawę.

Kampania reklamowa nowego soku marchwiowego Hortex Leon została przygotowana przez agencję reklamową Euro RSCG Warsaw, która jest odpowiedzialna za kreację oraz przez dom mediowy Mediaedge:cia, odpowiedzialny za zakup i planowanie czasu antenowego w mediach.

Spot będzie emitowany w następujących programach telewizyjnych: TVP 1, TVP 2, Polsat, Cartoon Network, MiniMini oraz Jetix. Nowy sok marchwiowy Hortex Leon pojawi się także w kampanii internetowej m.in. na takich portalach jak: gry.pl; kreskowka.pl; minimini.pl; disney.pl; jetix.pl; wpdzieci.pl;

Oceń artykuł:

Dotychczasowe komentarze
0
komentarzy
Dodaj komentarz jako pierwszy.
Twój komentarzAby skomentować ten artykuł musisz być członkiem społeczności Epr.pl. Zarejestruj się lub zaloguj się tutaj, a następnie wróć do tego artykułu.


W T-Mobile wystarczy zadzwonić raz, by załatwić sprawę – nowa kampania reklamowa T-Mobile dla Firm

T-Mobile startuje z kampanią reklamową skierowaną do przedsiębiorców. Tym razem w roli głównej występuje Bogusław Linda. ...

NO-SPA już na Instagramie i Pintereście!

NO-SPA® dociera do swojej grupy docelowej nie tylko za pośrednictwem tradycyjnych środków przekazu. Z uwagi, iż ...

Superpolisa.pl promuje ubezpieczenia kilkunastu towarzystw

Superpolisa.pl promuje ubezpieczenia kilkunastu towarzystw

Ruszyła kampania reklamowa Superpolisa.pl, platformy sprzedaży ubezpieczeń kilkunastu Towarzystw Ubezpieczeniowych dostępnej w trzech kanałach: internet, call ...